کد خبر : 2078033 | 28 مهر 1403 ساعت 21:35 | 18.3K بازدید | 14 دیدگاه

چهارمین گل اللهیار هم از راه رسید

تاخت و تاز صیادمنش در بلژیک ادامه دارد

اللهیار صیادمنش در این فصل از مسابقات لیگ بلژیک بسیار تأثیرگذار ظاهر شده و امشب هم برای وسترلو گلزنی کرد.

تاخت و تاز صیادمنش در بلژیک ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته یازدهم لیگ بلژیک، تیم وسترلو بلژیک که از بحران خارج شده بود به مصاف کلوب بروژ رفت که این دیدار در پایان هم با نتیجه ۲ بر 1 خاتمه پیدا کرد اما نکته مهم این جدال، گلزنی اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی وسترلو بود.

در شرایطی که تیم مهمان موفق شده بود در ۲۵ دقیقه ابتدایی دو مرتبه توسط یورنه اسپلیرز و هانس واناکن به گل برسد، پیش از پایان نیمه اول، سیمون مینیوله با خطایی که بر روی ماتیا فریگن انجام داد به تیم وسترلو یک ضربه پنالتی هدیه کرد که قرار شد اللهیار صیادمنش پشت توپ بایستد و این مهاجم ایرانی در کمال خونسردی و اطمینان، کنج دروازه کلوب بروژ را هدف گرفت تا اختلاف به حداقل برسد.

لازم به ذکر است پس از این هم بار دیگر اللهیار صیادمنش این شانس را داشت تا گلزنی کند اما ضربه پای راست او پس از برخورد به تیرک به بیرون رفت تا یک موقعیت ایده‌آل دیگر آنها از دست برود. 

2096960

پس از این گل و البته با شروع نیمه دوم، وسترلو که تیم میزبان بود تمام تلاشش را برای جبران گل دوم به کار گرفت اما کلوب بروژ با نمایشی بهتر و کنترل جریان بازی توانست در این دیدار خارج از خانه به ۳ امتیاز برسد تا بدین ترتیب وسترلو پس از ۲ هفته شکست ناپذیری، چهارمین باخت فصلش را تجربه کند.

اللهیار صیادمنش هم‌اکنون با ۴ گل زده و ۲ پاس گل فصل نسبتا خوبی داشته و به صورت مشترک با ۹ بازیکن دیگر به عنوان چهارمین گلزن برتر فصل شناخته می‌شود!

البته نانوشته نماند که این بازیکن ۲۳ ساله با توجه به آماری که روی گل‌های تیمش به ثبت رسانده، پس از گوستاف نیلسون مهاجم تیم کلوب بروژ، بیشتر از هر بازیکن دیگری روی گل‌های تیمش اثر داشته است.

دیدگاه‌ها