کد خبر : 2078029 | 28 مهر 1403 ساعت 21:30 | 3.1K بازدید | 16 دیدگاه

ساسان در اوج آمادگی مقابل آلومینیوم

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان به دنبال تداوم درخشش خود مقابل آلومینیوم اراک است.

ساسان در اوج آمادگی مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد فردا در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر مقابل هم به میدان می‌روند. هر دو تیم دو هفته اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و قطعا در این بازی ضمن توجه به تداوم روند بردهایشان، به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی هستند.

فولاد که رفته‌رفته در حال معرفی خودش در قامت مدعی است حساب زیادی روی این بازی کرده تا به طور موقت هم که شده صدرنشینی در فصل جدید را تجربه کند. یحیی گل محمدی حالا که به صدر نزدیک شده دوست ندارد به این راحتی قافیه را ببازد و تازه قرار است از حالا به بعد ماجراجویی او آغاز شود.

در این بین یکی از مهره‌هایی که سرمربی فولاد روی کمک او حساب ویژه باز کرده، ساسان انصاری است. این مهاجم که نشان داده در پست‌های مختلف حتی دفاع راست (!) قابلیت بازی دارد، با بستن بازوبند کاپیتانی وظیفه‌ای سنگین را به دوش می‌کشد. او نفر اول تیم در زمین است و همه امید یحیی برای رهبری درست بازیکنان روی او قرار دارد.

2091670

جالب است که ساسان انصاری برای بازی فردا انگیزه خاص خودش را هم دارد. او در هر سه بازی قبلی روی گل‌های فولاد به آلومینیوم تاثیر مستقیم داشته است. در واقع ساسان علاوه بر اینکه در تساوی یک بر یک بازی برگشت فصل پیش برای فولاد گلزنی کرد، تنها گل بازی رفت را هم به ثمر رسانده بود. پیش از آن نیز در مصاف برگشت لیگ بیست و دوم که با برد 2 بر صفر شاگردان منصوریان همراه شد، روی دومین گل بازی پاس گل داده بود.

بنابراین او فردا برای برد تیمش خیلی تلاش خواهد کرد و به دنبال آن خواهد بود تا باز هم امضایش پای امتیازگیری فولاد نوشته شود. انصاری در این فصل فعلا یک گل زده داشته و بدش نمی‌آید مقابل حریفی کاریزماتیک آمار خود را ارتقا دهد. باید دید مجتبی حسینی که فصل پیش با درخشش انصاری نتوانست مقابل فولاد به پیروزی برسد، در این بازی چه برنامه‌ای برای مهارش دارد.

دیدگاه‌ها