کد خبر : 2078027 | 28 مهر 1403 ساعت 21:19 | 5.2K بازدید | 4 دیدگاه

آلونسو: باید ثابت می‌کردیم در خانه قدرتمندیم!

ژابی آلونسو در کنفرانس خبری بعد از پیروزی مقابل فرانکفورت مدعی شد که نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار خانگی‌ داشتند تا ثابت کنند که تیم قدرتمندی در خانه هستند.

آلونسو: باید ثابت می‌کردیم در خانه قدرتمندیم!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های بایر لورکوزن و فرانکفورت در هفته هفتم از رقابت‌های بوندسلیگا با برتری ۲-۱ شاگردان ژابی آلونسو در خانه به پایان رسید. در این بازی ابتدا عمر مرموش برای فرانکفورت از روی نقطه پنالتی‌ گلزنی کرد اما رابرت آندریخ خیلی زود کار را به تساوی کشاند و در نیمه دوم نیز ویکتور بونیفیس توانست گل دوم شاگردان آلونسو را به ثمر برساند. ضمن آنکه بونیفیس در دقیقه ۹ بازی فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی برای لورکوزن را از دست داد.

سرمربی اسپانیایی لورکوزن در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "یک بازی سطح بالا در مصاف دو تیم خوب را مشاهده کردیم. همانگونه که پیش‌بینی می‌شد، بازی سختی برابر فرانکفورت داشتیم. مهم بود که نشان دهیم چقدر در بای آرنا می‌توانیم قوی باشیم. به همین دلیل است که از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحال هستم.

امروز می‌توانست نتیجه دیگری رقم بخورد چرا که با از دست دادن پنالتی خودمان و دریافت گل از روی نقطه پنالتی، کارمان کمی سخت شد اما با ذهنیت قوی توانستیم به گل برتری‌ برسیم و در نهایت پیروز شویم."

2083631

در دقایق پایانی بازی یک موقعیت عالی برای گل مساوی فرانکفورت به دست آمد اما جاناتان تاه، مدافع لورکوزن، به زیبایی توپ را از روی خط بیرون کشید. ژابی درمورد آن صحنه افزود: "برای من صحنه خیلی خاصی نبود اما تاه به زیبایی از گل شدن توپ جلوگیری کرد و بازهم قابلیت‌های خود را نشان داد."

لورکوزن در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا میهمان برست فرانسه خواهد بود. تیمی‌ که برای اولین بار در این مسابقات حاضر شده و می‌تواند برابر شاگردان آلونسو شگفتی ساز شود‌. نکته‌ای که سرمربی لورکوزن نیز به آن اشاره کرد و گفت: "در تورنمنتی‌مانند لیگ قهرمانان اروپا هیچ بازی آسانی وجود ندارد. با همان مقدار تلاشی که برای بازی مقابل میلان در زمین حاضر شدیم، مقابل برست نیز به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنيم و حق دست کم گرفتن حریف را نخواهیم داشت."

دیدگاه‌ها