کد خبر : 2078025 | 28 مهر 1403 ساعت 21:11 | 29.7K بازدید | 4 دیدگاه

پایان محرومیت پدیده فوتسال ایران در جام جهانی؛

پدیده ایرانی بالاخره خلاص شد

ستاره لاله‌های نارنجی با اتمام محرومیت دو جلسه‌ای از بازی آینده در دسترس خواهد بود و شاگردان بی‌غم را در مسابقه با فولاد هرمزگان همراهی می‌کند.

پدیده ایرانی بالاخره خلاص شد

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عظیمی، بازیکن زهردار فوتسال ایران و پدیده تیم ملی در جام جهانی 2024 که با سه گل زده بهترین گلزن جوان آوردگاه بزرگ لقب گرفت، پس از اتفاقات و جنجال ال‌کلاسیکو فوتسال با دریافت کارت قرمز مستقیم در ثانیه‌های پایانی و در ادامه با حکم کمیته انضباطی یک جلسه محرومیت قطعی و تعلیقی محکوم شد، تا غایب بزرگ دو دیدار اخیر مس سونگون ورزقان در رقابت‌های لیگ برتر باشد. عظیمی بازی با سن ایچ ساوه و کلینیک ایرانیان قم را از دست داد و جای خالی او در تاکتیک حمید بی‌غم حس شد.

بهروز عظیمی در شش مسابقه‌ای که برای مس سونگون ورزقان به میدان رفته است، با پنج پاس گل جزو بهترین پاسورهای لیگ به شمار می‌رود و همچنین با به ثمر رساندن چهار گل، روی 9 گل مس سونگون در این فصل تاثیرگذار بوده است و پس از مهدی جاوید، دومین گلزن لاله‌های نارنجی محسوب می‌شود.

2096950

با این وصف، عظیمی که دو هفته از میادین دور مانده بود از بازی آینده در دسترس است و مشکلی برای همراهی شاگردان حمید بی‌غم در جدال حساس با فولاد هرمزگان نخواهد داشت. تیم مس سونگون تا پایان هفته هشتم بدون شکست و با 20 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها