کد خبر : 2078024 | 28 مهر 1403 ساعت 21:03 | 9.9K بازدید | 5 دیدگاه

رایندرز میلان را با اخراج نجات داد! (عکس)

تیانی رایندرز، هافبک میلان، در نیمه اول بازی مقابل اودینزه به دلیل خطا در موقعیت تک به تک روی بازیکن حریف کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

رایندرز میلان را با اخراج نجات داد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیانی رایندرز، هافبک میلان در نیمه اول بازی خانگی سری A مقابل اودینزه از بازی اخراج شد و لوکا مارلی، کارشناس دازن، گفته تصمیم داور قابل درک بود.

میلان در 30 دقیقه نیمه اول مقابل اودینزه تیم برتر میدان بود و با گل ساموئل چوکووزه، وینگر نیجریه‌ای در دقیقه 13، روسونری با بازی را با برتری دنبال می‌کرد.

با این حال، تنها چند دقیقه بعد که هافبک هلندی کارت قرمز مستقیم دریافت کرد، میلان با یک چالش بزرگ روبرو شد.

سندی لووریچ یک ارسال بلند از خط دفاعی اودینزه دریافت کرد و بدون اینکه بازیکن دیگری جلوی او باشد، به سمت دروازه مایک ماینان می‌دوید.

رایندرز به سرعت به سمت محوطه جریمه میلان حرکت و به بازیکن حریف برخورد کرد و اگرچه این یک تکل تصادفی به نظر می‌رسید، دانیله چیفی، داور بازی، به ستاره میلان کارت قرمز مستقیم نشان داد.

2096947
2096948

این یک فرصت گلزنی آشکار بود، بنابراین کارشناس داور دازن از این تصمیم داور شگفت زده نشد.

او در پخش زنده این بازی گفت: "این تصمیم یک برخورد کاملا غیرعادی است، اما این بدان معنا نیست که این برخورد باید متفاوت قضاوت شود. او کاملا در موقعیت تک به تک بود و اعلام ضربه پنالتی در این لحظه اصلا عجیب نبود."

اودینزه قبل از اینکه نیمه نخست به پایان برد یک گل زد که به دلیل آفساید مردود اعلام شد، بنابراین نیمه اول با یک گل به سود میلان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها