کد خبر : 2078015 | 28 مهر 1403 ساعت 20:12 | 87.5K بازدید | 22 دیدگاه

گل زد و بیرون رفت؛

شوک سردار آزمون پس از درخشش در تیم ملی

ستاره ایرانی شباب الاهلی پس از گلزنی مقابل دبا الحصن از زمین بیرون رفت.

شوک سردار آزمون پس از درخشش در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که پنج روز قبل در هفته چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی نمایش درخشانی در ترکیب تیم ملی ایران مقابل قطر داشت و دو گل مهم به ثمر رساند، امروز هم با حضور برابر دبا الحصن فوق‌العاده ظاهر شد و خیلی زود گلزنی کرد، اما نتوانست نیمه اول را به پایان ببرد و تعویض شد.

تیم فوتبال شباب الاهلی در شرایطی که سردار آزمون را در ترکیب و سعید عزت‌اللهی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 16:25 امروز در ورزشگاه اختصاصی باشگاه دبا الحصن مقابل این تیم قرار گرفت تا یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام ریاست جمهوری امارات را برگزار کند.

شباب الاهلی شروع هجومی در این دیدار داشت و در دقیقه 6 توسط فدریکو کارتابیا به گل رسید و دو دقیقه پس از آن روی یک ارسال از کرنر سمت راست زمین و ضربه سر تماشایی سردار آزمون به طاق دروازه دبا الحصن که گلر حریف را در مهار توپ ناکام گذاشت، به گل دوم دست یافت.

ویدئو: 356203

سردار آزمون که پیش از این در پنج مسابقه لیگ برتر امارات پنج گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، در یک مسابقه جام بانک اسلامی ابوظبی دو گل زده و از سوی دیگر در پلی‌آف لیگ نخبگان و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرده بود، امشب هم این روند درخشان را در یک رقابت باشگاهی دیگر در جام ریاست جمهوری ادامه داد.

ستاره ایرانی شباب الاهلی درحالی‌که دهمین بازی خود پس از پیوستن به تیم اماراتی را انجام می‌داد، توانست دهمین گل خود در فصل 25-2024 را در مسابقات باشگاهی به ثمر رساند و به روند درخشان خود ادامه بدهد ولی با یک بدشانسی بزرگ هم مواجه شد.

2096928

سردار آزمون که خستگی زیادی از فیفادی به دلیل دو بازی سنگین مقابل ازبکستان و قطر داشت، پس از نمایش پرتلاش در بازی امروز برابر دبا الحصن که یک گل هم زد، در دقیقه 33 به دلیل مصدومیت تعویض شد تا نگرانی سرمربی تیمش و البته امیر قلعه‌نویی را به همراه داشته باشد.

2096929

شباب الاهلی برتری دو بر صفر خود مقابل دبا الحصن با گلزنی سردار آزمون را تا پایان مسابقه نگه داشت و به مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات رسید و سعید عزت‌اللهی هم در این بازی استراحت کرد و روی نیمکت حضور داشت.

دیدگاه‌ها