کد خبر : 2078013 | 28 مهر 1403 ساعت 20:10 | 20.6K بازدید | 35 دیدگاه

بازیکنان فولاد با جان و دل‌شان بازی می‌کنند؛

یحیی: با این همه تغییر نمی‌شود سال اول قهرمان شد

یحیی گل‌محمدی معتقد است که فولاد به ثبات خوبی رسیده و سعی می‌کنند این روند ادامه‌دار باشد.

یحیی: با این همه تغییر نمی‌شود سال اول قهرمان شد

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی، سرمربی فولاد خوزستان، در کنفرانس پیش از بازی با آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز باید از میزبانی تیم خوب آلومینیوم تشکر کنم بابت زمین تمرینی که در اختیارمان گذاشتند و همه جور همکاری را با ما داشتند. امروز روز امیرکبیر است و به همه مردم خوب و خونگرم اراک این روز را تبریک می‌گویم، ایشان از افتخارات بزرگ تاریخ ایران است. امیدوارم همه مردم ایران خصوصا اراکی‌ها همیشه شاد و سرحال باشند.

گل‌ محمدی درباره حساسیت بازی‌ها گفت: هر هفته که به جلو می‌رویم بازی‌ها حساس‌تر و دیدنی‌تر می‌شود. فردا با توجه به اینکه هر دو تیم دنبال این هستند که فوتبال خوبی را بازی کنند، قطعا شاهد بازی خوبی از لحاظ فنی هستیم. تیم آلومینیوم یکی از تیم‌های خوب لیگ است و کیفیت خوبی به لیگ ما بخشیده و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. قطعا هم برای ما و هم برای آلومینیوم اراک بازی سختی خواهد بود. امیدوارم که در هر صورت نتیجه به نفع ما باشد ولی فکر می‌کنم گرفتن ۳ امتیاز برای هر دو تیم خیلی سخت و دشوار باشد. امیدوارم که بازی جذابی باشد و هواداران دو تیم و فوتبال بتوانند از این بازی لذت ببرند.

سرمربی فولاد درباره رسیدن تیمش به صدر جدول با برد در بازی فردا و احتمال قهرمانی و کسب سهمیه گفت: ما فعلا فقط دنبال این هستیم که پیشرفت کنیم و بازی به بازی بهتر شویم، این هدف اصلی ماست و در هر صورت با توجه به مشکلاتی که دست به گریبان این تیم بود، سعی کردیم ثبات خوبی به تیم بدهیم و هدف‌مان این است این ثبات را ادامه بدهیم. هیچ تیمی وجود ندارد که بخواهد و بتواند سال اول با تغییرات زیاد قهرمان شود. این اتفاق خیلی سخت است و به آن فکر نمی‌کنم. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم این است که بهتر و حرفه‌ای‌تر بشویم. بازیکنان انصافا با جان و دل‌شان برای سربلندی هواداران تلاش می‌کنند و از جان‌شان مایه می‌گذارند.

او درباره خارج نشدن تیم‌ها از روند مسابقات با وجود تعطیلی موقت لیگ و ادامه‌دار بودن تمرینات تیمش صحبت کرد: وقفه در لیگ همیشه برای مربیانی که درگیر باشگاه‌های آسیا نیستند کار را سخت می‌کند. البته فیفادی هم بود و یک هفته بازی‌ها به تاخیر افتاد، ما در این یک هفته یک بازی تدارکاتی با استقلال اهواز انجام دادیم و تمرینات خوبی داشتیم. نگه داشتن تیم در شرایط مسابقه واقعا سخت است. لیگی خوب است که بتواند تعطیلی کمتری داشته باشد ولی خب فیفادی و باشگاه‌های آسیا را نمی‌توان کاری کرد و در همه کشورها این مسئله وجود دارد. کار خیلی سختی است و مهم این است که تمرکز داشته باشیم. دو هفته تعطیلی کار را برای مربیان سخت می‌کند ولی تا جایی که توانستیم سعی کردیم هم‌ تمرینات خوب و هم بازی تدارکاتی داشته باشیم. در بعضی شهرستان‌ها گیر آوردن تیم سخت است و اینکه بتوانیم با یک تیم لیگ برتری بازی کنیم معمولا شدنی نیست.

دیدگاه‌ها