کد خبر : 2078012 | 28 مهر 1403 ساعت 20:09 | 7.7K بازدید | 6 دیدگاه

سفر نیمار به امارات برای بازی با العین

نیمار به همراه کاروان الهلال راهی امارات می‌شود اما حضور او در بازی با العین به تمرین فردا شب بستگی دارد.

سفر نیمار به امارات برای بازی با العین

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الریاضیة در خبری فوری اعلام کرد که نیمار پس از مدت زمان طولانی، در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد چرا که او امشب به همراه کاروان الهلال راهی دبی می‌شود اما حضور او در دیدار با العین قطعی نیست و همه چیز در پایان تمرین فردا شب مشخص می‌شود.

آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال الهلال در شهر العین امارات، قبل از بازی مقابل العین در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، وضعیت امکان حضور نیمار، ستاره برزیلی، را مشخص خواهد کرد. این خبر به نقل از منابع اختصاصی «الریاضیه» منتشر شده است.

ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی تیم الهلال، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل تیم الفیحاء که جمعه گذشته در چارچوب هفته هفتم لیگ روشن عربستان برگزار شد، اعلام کرد که نیمار به همراه کاروان تیم به امارات سفر خواهد کرد.

نیمار در تاریخ 19 اکتبر 2023 در جریان دیدار تیم ملی برزیل مقابل اروگوئه در مرحله مقدماتی جام جهانی، به دلیل برخورد با نیکولاس دی لا کروز، هافبک تیم حریف، دچار پارگی رباط صلیبی زانوی خود شد. او در تاریخ 2 نوامبر در بیمارستان «مایتر دی» برزیل توسط رودریگو لازمار، پزشک تیم ملی برزیل، و خوان دوکه، مدیر بخش پزشکی تیم الهلال، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

ژسوس، سرمربی الهلال، نیمار 32 ساله را در فهرست آسیایی تیم قرار داده است که به بازیکنان خارجی اجازه مشارکت کامل را می‌دهد، اما او از فهرست لیگ روشن عربستان کنار گذاشته شد و جای او را هموطنش رنان لودی گرفت.

2096923
9 بازیکن خارجی الهلال را در سفر به امارات همراهی می‌کنند.

دیدگاه‌ها