کد خبر : 2078011 | 28 مهر 1403 ساعت 20:06 | 21.9K بازدید | 22 دیدگاه

در یونایتد از در و دیوار برای کاسمیرو می‌بارد!

کاسمیرو که در بازی مقابل برنتفورد بعد از چهار هفته به صورت فیکس در ترکیب منچستریونایتد به میدان رفت، به علت مصدومیت در دقیقه ۸۸ از زمین خارج شد.

در یونایتد از در و دیوار برای کاسمیرو می‌بارد!

به گزارش "ورزش سه"، پس از هفته‌ها ناکامی در کسب پیروزی و سه امتیاز، منچستریونایتد سرانجام با برتری ۲-۱ مقابل برنتفورد در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، موقتا از بحران خارج شد.

از جمله نکات امیدوار کننده برای سرمربی هلندی منچستریونایتد در این بازی، بازگشت چهار بازیکن مصدوم به ترکیب تیم بود. در این بین اما کاسمیرو، هافبک برزیلی شیاطین سرخ که بعد از آن بازی پراشتباه مقابل لیورپول در هفته سوم که منجر به باخت ۳-۰ شاگردان اریک تن هاخ مقابل رقیب سنتی شد، تاکنون به عنوان بازیکن ثابت در لیگ برتر به میدان نرفته بود.

حضور ثابت کاسمیرو بعد از نزدیک به دو ماه در ترکیب یونایتد اما چندان برای او خوش یمن نبود چرا که او بعد از تکلی که در میانه میدان روی پای مهاجم برنتفورد زد، دچار مصدومیت شد و در دقایق آخر قادر به ادامه بازی نبود تا جای خود را در دقیقه ۸۸ به مانوئل اوگارته بدهد.

2096921
2096922

کاسمیرو تا اینجای فصل در چهار بازی به صورت ثابت و در چهار بازی نیز به عنوان یار جانشین برای یونایتد به میدان رفته و هنوز موفق به ثبت گل یا پاس گل نشده است.

دیدگاه‌ها