کد خبر : 2078008 | 28 مهر 1403 ساعت 19:46 | 17.3K بازدید | 7 دیدگاه

فولاد یکی از آماده‌ترین‌های لیگ است؛

حسینی: فردا حق اشتباه نداریم

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد بازیکنانش فردا بهترین عملکردشان را مقابل فولاد ارائه بدهند.

حسینی: فردا حق اشتباه نداریم

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم اراک مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: با یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر بازی داریم. با توجه به اینکه تیم خوب فولاد توانسته سه پیروزی پیاپی به دست بیاورد، از نظر روحی و کار تیمی شرایط خیلی خوبی دارند. حضور مربی و بازیکنان خیلی خوب و مجموعه منظم و حرفه‌ای در فولاد، نشان می‌دهد که ما بازی خیلی سختی داریم.

ویدئو: 356209

او ادامه داد: در طول هفته سعی کردیم خودمان را برای این مسابقه خیلی سخت آماده کنیم. امیدوارم فردا بتوانیم با کمترین اشتباه و بهترین نمایش توسط بازیکنان آلومینیوم، بازی خیلی خوبی را مقابل حریف منسجم و خوب انجام بدهیم.

سرمربی آلومینیوم در واکنش به مجوز حضور دوباره بانوان اراکی به ورزشگاه ابراز کرد: خیلی خوشحالم که بانوان محترم شهر اراک می‌توانند به ورزشگاه بیایند و بازی را تماشا کنند. فضای خیلی خوبی در استادیوم با حضور بانوان محترم به وجود می‌آید و حق این عزیزان است تا از دیدن بازی استفاده کنند و لذت ببرند.

حسینی با بیان اینکه بزرگترین نگرانی من تعطیلی مسابقات در دو هفته گذشته است، اظهار کرد: شرایطی داشتیم که نتوانستیم تیم برای بازی دوستانه پیدا کنیم و این اتفاق کارمان را سخت کرد. اینکه 15-14 روز بازی نداشتیم، من را نگران کرده ولی امیدوارم بچه‌های تیم با توجه به تمرینات خیلی خوب، بهترین شرایط را داشته باشند.

2096916

دیدگاه‌ها