کد خبر : 2078004 | 28 مهر 1403 ساعت 19:19 | 11.7K بازدید | 7 دیدگاه

بنر هواداران ماینتس علیه یورگن کلوپ: دیوانه شدی!

هواداران ماینتس با نصب‌ بنرهایی در ورزشگاه نسبت به فعالیت جدید یورگن کلوپ در شرکت ردبول معترض شدند.

بنر هواداران ماینتس علیه یورگن کلوپ: دیوانه شدی!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدار‌های هفته هفتم رقابت‌های بوندسلیگا، ماینتس در خانه به مصاف لایپزیش رفت که این بازی در نهایت با برتری ۲-۰ لایپزیش میهمان به پایان رسید.

این اولین بازی لایپزیش بعد از عقد قرارداد یورگن کلوپ با ردبول به عنوان رئیس بین‌الملل باشگاه‌های زیر مجموعه این شرکت به حساب می‌آمد و جالب آنکه از چشم هواداران تیم میزبان نیز دورنماند.

از آنجایی که ماینتس باشگاه سابق یورگن کلوپ در دوران بازیگری و البته پل ورود او به دنیای مربیگری به حساب می‌آید، عقد قرارداد سرمربی سابق لیورپول با ردبول منجر به نارضایتی هواداران ماینتس شده و در همین راستا، آنها بنرهایی با مضمون کنایه انداختن به یورگن کلوپ در ورزشگاه همراه داشتند که روی آن یکی از آنها جمله معروف کلوپ که گفته بود: "من مردم را دوست دارم تا زمانی که من را ناامید نکنند." و روی بنر دیگری عبارت :" دیوانه شدی؟" نوشته شده بود.

کمی پایین‌تر از این بنرها نیز هواداران ماینتس بنری با نوشته: "فراموش کردی جایی که الان به آن رسیدی را مدیون ما هستی؟" به نمایش گذاشتند.

2096908

گفتنی است یورگن کلوپ نزدیک به یازده سال به عنوان بازیکن ماینتس و همچنين هشت سال به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کرده بود.

دیدگاه‌ها