کد خبر : 2077999 | 29 مهر 1403 ساعت 05:20 | 16.8K بازدید | 6 دیدگاه

وینگر باتجربه بعثت همچنان می‌درخشد

امسال نباید به لیگ برتر صعود کنیم

بازیکن باتجربه بعثت کرمانشاه شرایط این تیم در فصل جدید لیگ یک را مثبت ارزیابی کرد.

امسال نباید به لیگ برتر صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی، وینگر باتجربه بعثت کرمانشاه که با ۳۴ سال سن سابقه بازی در لیگ برتر را هم در کارنامه دارد، فصل جدید به لیگ یک رفته و بازیکن بعثت کرمانشاه است. او درباره این تصمیمش به خبرنگار ما گفت:
«فصل پیش برای اولین بار وارد لیگ یک شدم و به داماش گیلان رفتم. شرایط داماش متاسفانه خوب نبود ولی خدا را شکر با تغییر کادر فنی و تلاش بچه‌ها توانستیم تیم را در لیگ یک نگه داریم. انتظار داشتیم مسئولین هم برای حل مشکلات با ما همراهی کنند اما متاسفانه نشد و مشکلاتی پیش آمد که فعلا بهتر است آنها را بازگو نکنم.»

او ادامه داد: «با توجه به پیشنهادهایی که از پیکان و مس کرمان و یکی دو تیم دیگر داشتم وقتی آقای نظرمحمدی با من تماس گرفتند پیشنهاد ایشان را قبول کردم و تصمیم گرفتیم با هم به بعثت کرمانشاه برویم. تیم بعثت به صورت شخصی اداره می‌شود. چون این تیم برای اولین دوره در لیگ یک حضور دارد و ما هم برای کمک به این تیم به کرمانشاه رفتیم، خدا را شکر تلاشمان تا به اینجا نتیجه داده و نتایجی شایسته و در شأن مردم کرمانشاه گرفتیم.»

ابراهیمی که با پاس گل او موفق شدند پیکان مدعی را شکست دهند، درباره بازی گفت: «این هفته یک تیم بسیار خوب را بیرون از خانه شکست دادیم. پیکان را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و تقاط قوت و ضعف آنها را درآورده بودیم. تمرینات خوبی داشتیم و توانستیم با مهار مهره‌های تاثیرگذار این تیم به هدفمان برسیم. فوتبال هم طوری است که اگر گل نخوری نصف مسیر برد را رفته‌ای. ما هم خوب دفاع کردیم و اواخر بازی یک گل سه امتیازی زدیم و برنده از زمین خارج شدیم.»

2096898

وینگر بعثت در خصوص جنجال هفته پیش مقابل مس کرمان و پذیرفته نشدن گل این تیم و برد بعثت در آن بازی نیز توضیح داد. او درباره سوت جنجالی داور معتقد بود حق با بعثت بوده است: «داور قبل اینکه توپ نهایی منجر به گل زده شود سوت زد و خطا گرفت. بعد از سوت نظر کمکش را پرسیده و او هم گفته خطا نبوده. من خودم در لحظه سوت کنار داور بودم و دیدم که خطا گرفت و نظر خودش هم همین بود. داور می‌تواند نظر کمکش را نقض کند اما کمک که نمی‌تواند نظر داور وسط را برگرداند. اصلا فرض کنیم گل مس کرمان سالم بوده، وقتی داور سوت زده دروازه‌بان ما ایستاد و توپ را نگرفت. باور کنید حق با تیم ما بود و اگر جز این بود باز هم واقعیت را می‌گفتم. به نظر من خطا نبود اما داور سوت زده بود.»

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که "آیا از عملکرد خودش راضی است یا خیر؟" جواب داد: «ما خیلی دیر به تیم اضافه شدیم. بدون اردوی خاصی و بدون بدنسازی پیش فصل وارد مسابقات شدیم و با توجه به این شرایط و اینکه تیم از لحاظ نفرات و کادر فنی تغییرات زیادی داشته فکر می‌کنم خوب نتیجه گرفته‌ایم. من هم از عملکرد خودم راضی هستم ولی هنوز به شرایطی که مدنظرم است نرسیده‌ام.»

او همچنین مدعی شد بعثت پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد: «تیمی که کارش را در لیگ یک تازه شروع کرده، برای لیگ برتری شدن به زمان نیاز دارد. خواسته مردم کرمانشاه این است که ما تیم را به لیگ برتر برسانیم ولی برای تحقق این خواسته صرفا تلاش ما پاسخگو نیست. اگر حمایت لازم صورت گیرد فکر می‌کنم برای سال بعد می‌تواند حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد و قطعا گزینه صعود خواهد بود. بعثت تیمی باشخصیت است که همه حریفان باید به آن احترام بگذارند.»

دیدگاه‌ها