کد خبر : 2077995 | 28 مهر 1403 ساعت 18:50 | 8K بازدید | 7 دیدگاه

اعتراض تن‌هاخ: سر دلیخت را شکستند و گل زدند!

نیمه اول مصاف منچستریونایتد و برنتفورد با تک گل ادن پينوک در دقایق پایانی به سود میهمان به پایان رسید.

اعتراض تن‌هاخ: سر دلیخت را شکستند و گل زدند!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، با شکست ۱-۰ منچستریونایتد مقابل برنتفورد در نیمه اول به پایان رسید.

باوجود موقعیت‌های گلزنی بسیار ایده‌آل شاگردان اریک تن‌ هاخ در نیمه اول اما این برنتفورد میهمان بود که در آخرین دقیقه این نیمه توانست روی یک ضربه کرنر از سمت راست محوطه جریمه منچستریونایتد توسط ادن پینوک به گل اول برسد.

نکته جالب این گل، ۱۰ نفره بودن منچستریونایتد هنگام دریافت گل بود چرا که ماتیاس دلیخت، مدافع منچستریونایتد، به منطور مداوای شکستگی سرش که در دقایق ابتدایی نیمه و در برخورد با مهاجم حریف برایش رخ داده بود، از زمین خارج شد و بلافاصله روی یک ارسال کرنر دروازه آندره اونانا باز شد.

درحالی‌که همه در ورزشگاه آماده به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول مسابقه بودند، میکل دامسگارد با پای راست توپ را به محوطه جریمه منچستریونایتد ارسال کرد و ادن پینوک، مدافع جلو کشیده برنتفورد توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند.

این گل بدهنگام برنتفورد منجر به اعتراض شدید تن هاخ و البته دلیخت به داور مسابقه شد چرا که آنها اعتقاد داشتند بازی باید تا زمان بازگشت دلیخت به زمین متوقف می‌شد. اعتراضات سرمربی منچستریونایتد منجر به دریافت کارت زرد از داور مسابقه نیز شد.

دیدگاه‌ها