کد خبر : 2077993 | 29 مهر 1403 ساعت 04:50 | 8K بازدید | 16 دیدگاه

راز محبوبیت فوتسال را در این شهر کسی نمی‌داند؛

فوتسال شش نفره در قم

تیم کلینیک ایرانیان قم با حمایت پرشور طرفداران خود تا مرز کامبک پیش رفت و میدان رقابت را برای تیم پر ستاره مس سونگون ورزقان تنگ کرد.

فوتسال شش نفره در قم

به گزارش "ورزش سه"، محبوبیت رشته فوتسال در نقاط مختلف ایران و سکوهای سالن‌ها در جریان مسابقات لیگ برتر کاملا مشهود است و جذابیت این ورزش را دو چندان کرده، به خصوص که طرفداران قمی از تنها یگانه نماینده لیگ برتری‌شان از سوت آغاز تا ثانیه‌های پایانی حمایت می‌کنند و کار را برای حریفان و مهمانان به شدت دشوار کرده‌اند. به همین منظور، در دیدار گذشته تیم شگفتی ساز و بسیار جوان کلینیک ایرانیان قم برابر مس سونگون ورزقان و در حال و هوایی که این تیم با چهار گل از غول فوتسال ایران در نیمه نخست عقب افتاد، اما در بیست دقیقه دوم بازی به هیچ وجه دست از حمایت برنداشتند و تیم‌شان را برای جبران‌ گل‌ها با شتاب هدایت کردند.

تیم کلینیک ایرانیان قم در نیمه دوم نمایش بسیار بهتری را داشت و بارها با خلق موقعیت خطرناک تا آستانه گشودن دروازه علی صمیمی پیش رفتند و سرانجام از روی نقطه پنالتی و یک ضربه مهار نشدنی موفق شدند، دوگل خورده را پاسخ بدهند. علی صمیمی سنگربان لاله‌های نارنجی که بهترین چهره میدان بود در این بازی چندین بار بازیکنان قمی را ناکام گذاشت و واکنش های بسیار خوبی داشت.

تیم قمی با حمایت پرشور عاشقان سینه چاک خود در دیدارهای خانگی با یک بازیکن بیشتر به میدان می‌روند و تصاحب امتیاز در کولوسئوم آن‌ها تقریبا ماموریت غیرممکنی است و صحنه رقابت برای مهمانان همیشه تنگ می‌شود

2096885
2096886

دیدگاه‌ها