کد خبر : 2077989 | 29 مهر 1403 ساعت 04:24 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

ژکو:

باخت به سیتی در فینال لیگ قهرمانان حسرت من است

ادین ژکو می‌گوید بزرگترین حسرتش شکست برابر منچسترسیتی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.

باخت به سیتی در فینال لیگ قهرمانان حسرت من است

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی انتظار داشت که اینتر یکی از فینالیست‌های رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپای دو فصل قبل باشد اما آنها توانستند با ارائه یک نمایش خوب و درخشان به دیدار فینال راه پیدا کنند و حریف منچسترسیتی شوند، هرچند که در این بازی شکست خوردند و به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کردند.

ژکو در آن فصل موفق شده بود در ۱۳ بازی در لیگ قهرمانان چهار گل برای اینتر به ثمر برساند و اینزاگی تصمیم گرفت که در دیدار فینال او را به جای روملو لوکاکو در ترکیب اصلی قرار دهد اما این بازیکن هم نتوانست کمکی به تیمش برای کسب پیروزی و عنوان قهرمانی در این دیدار کند.

این مهاجم بوسنیایی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت در این باره اظهار داشت: "مطمئناً این حسرت بزرگی برای من تا پایان عمر است. هر از گاهی در اینستاگرام گلی از سیتی می‌بینم و فوراً صفحه رو رد می‌کنم چون نمی‌توانم آن را تماشا کنم.

اگر آن بازی را تماشا می‌کردید و منظور من از تماشا کردن این است که زنده و در جریان بازی شاهد اتفاقات بودید، متوجه می‌شدید که چطور من قویاً این احساس را داشتم که ما می‌توانیم پیروز شویم و جام را به خانه ببریم. این باخت و ناکامی طعم تلخی برای من به جا گذاشت."

دیدگاه‌ها