کد خبر : 2077984 | 28 مهر 1403 ساعت 17:20 | 41.8K بازدید | 38 دیدگاه

برنامه جاه‌طلبانه آدیداس با جود

چه افتخاری: بلینگام جا پای مسی گذاشت!

آدیداس از کفش‌های جدید خود با نشان جود بلینگام رونمایی خواهد کرد. اقدامی که قبلا فقط با مسی انجام داده بود.

چه افتخاری: بلینگام جا پای مسی گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام اخیرا گفت: «آدیداس همه‌چیزی است که از ابتدای کارم شناخته‌ام، حتی در آکادمی بیرمنگام». جود بلینگام در ۲۱ سالگی به چهره برجسته این برند آلمانی تبدیل شده است،

برندی که از ۱۳ سالگی محصولات آن را پوشیده و اولین بار یک جفت آدیداس قدیمی مشکی را دریافت کرده بود. در حال حاضر، کمتر فوتبالیستی به اندازه جود رسانه‌ای است و این برند که نمی‌خواهد این فرصت را از دست بدهد، برنامه‌ای جاه‌طلبانه برای ستاره جدید دنیای فوتبال آماده کرده است: «JB».

ستاره جوان رئال مادرید نه تنها هر سانتی‌متر از زمین را با عملکرد بی‌نقصش تسخیر می‌کند، بلکه توجه کامل برند همراهش را نیز به خود جلب کرده است. ارتباط بین آن‌ها کاملاً برقرار است و آدیداس، که دیدگاهش فراتر از ایجاد یک لوگوی ساده است، قصد دارد گامی بی‌سابقه بردارد. حرکتی اولیه این بود که به بلینگام نشانی اختصاصی در شرکت اعطا کرده است، افتخاری که تاکنون فقط لیونل مسی آن را داشت. این استراتژی با رشد شگفت‌انگیز ستاره انگلیسی در دنیای فوتبال پس از ورودش به رئال مادرید در فصل گذشته همراه شده است.

2096876

«بلیگولد» جدید

این برند آلمانی اولین کفش‌های «پردیتور» را که به‌طور مشترک با این فوتبالیست طراحی شده‌اند، معرفی کرد. این کفش‌ها تحت عنوان «بلیگولد» نامگذاری شده‌اند و برای اولین بار این آخر هفته در بازی مقابل سلتا رونمایی خواهند شد. در رنگ مشکی و طلایی شیک، همچنین لوگوی جدید «JB» در آن‌ها قرار دارد. آدیداس همچنین کفش‌های «گازل» منحصر به فردی برای این مناسبت عرضه کرده و دومین مجموعه «آدیداس اورجینال» را که با همکاری این بازیکن توسعه یافته، معرفی کرده است.

به سبک «جردن» در نایکی

پس از قدرت نمایی نایکی با امباپه، وینیسیوس یا هالند، برند آلمانی تردیدی ندارد که با زره جود برای حال و آینده فوتبال رقابت کند. جشن گل او با دستان باز ممکن است مثل نماد معروف جردن و گام‌هایش، یک نماد تاریخی شود. هر دو استراتژی بر اساس ایجاد یک لوگوی منحصر به فرد، ترویج بازیکن به عنوان شخصیت مرکزی برند و ایجاد تأثیر فرهنگی ماندگار بنا شده‌اند. با پیشرفت ستاره انگلیسی که از ۱۶ سالگی به عنوان سفیر برند شناخته می‌شود، اشتیاق برند آلمانی در اوج خود است.

2096877

فوتبال فقط یک بازی نیست، بلکه یک تجارت است که به جزءِ اساسی موفقیت تیم‌ها و بازیکنان تبدیل شده است. بلینگام و آدیداس، یک دوئل کهکشانی که می‌خواهد بازار را با لوگویی منحصر به فرد تسخیر کند.

دیدگاه‌ها