کد خبر : 2077978 | 29 مهر 1403 ساعت 04:12 | 7.7K بازدید | 3 دیدگاه

دلیل ماندن کاپیتان در یونایتد مشخص شد: فقط پول!

برونو فرناندز قصد داشت در تابستان امسال منچستریونایتد را ترک کند اما این باشگاه با دستمزد هنگفت او را برای ادامه همکاری متقاعد کرد.

دلیل ماندن کاپیتان در یونایتد مشخص شد: فقط پول!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد در ماه آگوست اعلام کرد که قرارداد جدیدی را با فرناندز به امضا رسانده است که تا سال ۲۰۲۷ ادامه خواهد داشت و گزینه تمدید خودکار برای یک سال دیگر هم در این قرارداد گنجانده شده است تا خیال آنها از بابت ادامه حضور کاپیتان در این تیم راحت باشد.

این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری از رسانه‌های انگلیسی پیش از این مدعی شده بودند که این ستاره پرتغالی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته قصد داشت یونایتد را ترک کند و پیشنهادهای جذابی هم از چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و بایرن مونیخ هم به دست او رسیده بود.

حالا ای‌اس‌پی‌ان خبر داده است که این بازیکن واقعا قصد جدایی از یونایتد را داشت و آماده بود که تجربه بازی در باشگاه جدید را به دست آورد و این موضوع باعث اضطراب و نگرانی شدیدی در بین مدیران شیاطین سرخ شد که به هیچ وجه دوست نداشتند کاپیتان تیم‌شان را از دست بدهند.

همین وضعیت باعث شد که مدیران یونایتد پیشنهاد تمدید قرارداد هنگفتی را به او ارائه کنند که باعث تردید فرناندز و تصمیمش برای ادامه حضور در این تیم شد. دستمزد این بازیکن در قرارداد جدید بسیار قابل توجه است و گفته می‌شود که هفته‌ای ۳۰۰ هزار پوند از این باشگاه دریافت می‌کند.

دیدگاه‌ها