کد خبر : 2077969 | 28 مهر 1403 ساعت 15:47 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

بدون برد در هشتمین بازی فصل؛

روزهای سیاه یاران کریمی ادامه دارد

کایسری اسپور در حضور یک نیمه‌ای هافبک ایرانی خود مقابل غازی‌آنتپ متوقف شد.

روزهای سیاه یاران کریمی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حال که برای دومین بازی پیاپی علی کریمی را در ترکیب و خط میانی داشت و سید مجید حسینی را در لیست بازیکنانش نمی‌دید، از ساعت 14 امروز (به وقت ایران) در استادیوم کادیر هاس مقابل غازی‌آنتپ رده شانزدهمی قرار گرفت.

یاران حسینی و کریمی که جدا از یک مسابقه معوقه در این فصل، در هفت دیدار دیگر خود در سوپر لیگ ترکیه موفق به کسب پیروزی نشده و چهار تساوی و سه شکست داشتند، امروز هم مقابل غازی‌آنتپ نتوانستند به این ناکامی پایان بدهند و برای هشتمین بازی متوالی بدون برد زمین را ترک کردند.

تیم فوتبال کایسری اسپور در مسابقه خانگی امروز مقابل غازی‌آنتپ به تساوی 2 بر 2 دست پیدا کرد و پنج امتیازی شد، اما تغییری در جایگاه هفدهم جدول آنها در سوپر لیگ ترکیه به وجود نیامد.

2096845

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور که پیش از این در چهار مسابقه حضور تعویضی داشت و در یک بازی از ابتدا به زمین رفته بود، امروز برابر غازی‌آنتپ یک نیمه بازی کرد و در دقیقه 35 به دلیل تکل خشن در میانه زمین و خطا روی کاپیتان تیم حریف کارت زرد گرفت و در شروع نیمه دوم تعویض شد.

کریمی در حضور 45 دقیقه‌ای مقابل غازی‌آنتپ 36 لمس توپ، 27 پاس با دقت 78 درصدی، یک دریبل موفق، پنج نبرد زمینی موفق، دو پیروزی در دوئل‌های هوایی و دو بار گرفتن خطا داشت و دو خطا هم مرتکب شد.

دیدگاه‌ها