کد خبر : 2077950 | 28 مهر 1403 ساعت 14:25 | 12.4K بازدید | 11 دیدگاه

بعد از عنایتی، مهرداد میناوند و نیما نکیسا

مهاجم تیم ملی در جام ملت‌ها خواننده شد

مهاجم شمالی اسبق تیم ملی و سپاهان پا در مسیر جالب توجهی گذاشته است.

مهاجم تیم ملی در جام ملت‌ها خواننده شد

به گزارش "ورزش سه"، دنیای جالب خوانندگی و سینما همیشه فوتبالیست‌ها را هم وسوسه کرده است تا در کنار شهرتی که در دنیای توپ کسب کرده‌اند، به دنبال موفقیت در این مسیر هم باشند.

طی سالیان اخیر فوتبالیست‌های زیادی را شاهد بوده‌ایم که پا به دنیای هنر گذاشته‌اند و البته به جز مواردی انگشت شمار، کمتر موفقیتی را از سوی آنها شاهد بوده‌ایم. مرحوم علی انصاریان و پژمان جمشیدی شاید موفق‌ترین بازیکنانی بودند که در دنیای هنر و جلوی دوربین سینما هم توانستند بخش دیگری از توانایی خود را به رخ بکشند. موضوعی که توسط احمدرضا عابدزاده، حمید درخشان، فرشاد احمدزاده و... البته با موفقیت چندانی مواجه نشد و آنها نتوانستند از موفقیت و توانایی‌ای که در عرصه فوتبال داشتند، در این بخش نیز بهره ببرند و پروژه‌شان با ناکامی بزرگی مواجه شد.

با این حال در عرصه خوانندگی هم شاهد حضور ستاره‌های فوتبالیستی بوده‌ایم که البته با نتیجه درخشانی همراه نبود؛ مرحوم مهرداد میناوند البته یک ترک جالب توجه منتشر کرد که بیشتر بعد از مرگش موردتوجه قرار گرفت و بارها بازپخش شد. نیما نکیسا مدیرعامل کنونی ذوب آهن اصفهان نیز در دوره‌ای که ستاره تیم ملی و پرسپولیس محسوب می‌شد یک آلبوم منتشر کرد که خیلی زود به این نتیجه رسید مسیر هنر را رها کند و در بخش دیگری که از تجربه و توانایی برخوردار است، کار را دنبال کند. موضوعی که برای رضا عنایتی مهاجم گلزن اسبق استقلال نیز رقم خورد و این مهاجم گلزن نیز تصمیم به خوانندگی گرفت و بعد از اولین آلبوم خود دیگر آن را رها کرد و قضاوت درباره توانایی او را باید به اهالی فن و مخاطبان سپرد.

اما اکنون شاهد حضور یکی دیگر فوتبالیست‌ها در عرصه هنر و خوانندگی هستیم؛ محمد غلامی بازیکن گیلانی اسبق فوتبال ایران که تجربه بازی در تیم‌های مطرحی همچون ملوان بندرانزلی، پاس تهران، استیل آذین، سپیدرود، سپاهان و... را دارد و توانسته بود در تیم ملی نیز در چند بازی حضور یابد و از جمله خاطرات او در تیم ملی می‌توان به گل او مقابل برزیل که با اشتباه عجیب داور مردود اعلام شد، اشاره کرد.

2096808

مهاجم رضوانشهری در جام ملت‌ها 2011نیز توانست جواز حضور در تیم ملی را به دست بیاورد و یکی از بازیکنان حاضر در این رقابت‌‌ها بود.

محمد غلامی که بعد از خداحافظی از فوتبال مدتی به عنوان مربی کار را استارت زد، در ادامه اما تصمیم جدیدی گرفت و با گذراندن آزمون موفق به دریافت مجوز ایجنتی در فوتبال شد. با این حال او اکنون در اقدامی عجیب و جالب توجه تصمیم گرفته به دنیای خوانندگی ورود کند و قطعه جدیدی را در حال ضبط و انتشار است.

غلامی درباره حضورش در این عرصه، اینطور به خبرنگار ما توضیح می‌دهد: خب هر کاری لذت خاص خودش را دارد. به پیشنهاد یکی از دوستانم خواستم این موضوع را هم تجربه کنم و به شخصه از آن راضی هستم. اتفاقات زیادی را در زندگی‌ام پشت سر گذاشتم و شاید در آینده تصمیم دیگر و غیرقابل پذیرش‌تری هم بگیرم!

مصاحبه کامل محمد غلامی با ورزش سه درباره حواشی تصمیم جدیدش را به زودی منتشر خواهیم کرد. سوال خاص شما از محمد غلامی درباره تصمیمش چیست و آیا او در آن موفق خواهد شد؟

دیدگاه‌ها