کد خبر : 2077949 | 28 مهر 1403 ساعت 14:22 | 9.7K بازدید | 55 دیدگاه

هشدار مهم به بایرن: امروز حتما گل می‌خورید!

بایرن مونیخ امروز در حالی به مصاف اشتوتگارت خواهد رفت که حریفش آماری خیره‌کننده در باز کردن دروازه رقیبانش دارد.

هشدار مهم به بایرن: امروز حتما گل می‌خورید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های بوندسلیگا در ورزشگاه آلیانز آرنا و با حضور تماشاگرانش در یک بازی جذاب روبروی اشتوتگارت به میدان خواهد رفت و مصمم است که سه امتیاز این بازی را در آستانه دیدار حساس برابر بارسلونا در خانه حفظ کند.

شاگردان ونسان کمپانی در این فصل عملکردی درخشان را در بوندسلیگا به نمایش گذاشتند و در حال حاضر با ۱۴ امتیاز و هم امتیاز با لایپزیش اما به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارند و می‌دانند که کوچک‌ترین لغزش باعث سقوط آنها خواهد شد، چرا که تیم ششم و هفتم جدول که بایرلورکوزن و یونیون برلین هستند هم تنها سه امتیاز با آنها فاصله دارند.

2096807

اشتوتگارت در حال حاضر با ۹ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته است، اما بایرن بدون شک امروز کار آسانی را برابر این تیم در پیش نخواهد داشت. اشتوتگارت در ۲۲ بازی قبلی در بوندسلیگا حداقل یک گل به ثمر رسانده و این بهترین آمار بین تمامی تیم‌های حاضر در این مسابقات است.

آنها تنها سه بار تحت هدایت سباستین هوینس در بوندسلیگا موفق به باز کردن دروازه حریف نشده‌اند که یکی از آنها باخت ۰-۳ برابر بایرن مونیخ در دسامبر سال گذشته میلادی بوده است اما به نظر می‌رسد که عادت به گلزنی در این تیم نهادینه شده است و کمپانی باید تمهیداتی را برای مقابله با آنها در نظر بگیرد و کار سختی را برای بسته نگه داشتن دروازه تیمش پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها