کد خبر : 2077947 | 28 مهر 1403 ساعت 14:16 | 12.9K بازدید | 8 دیدگاه

شوخی عجیب گریلیش با کارواخال: هر دو مسخره‌ایم!

جک گریلیش اظهارات جالبی را درباره تقابلش با دنی کارواخال مطرح کرد و از او به عنوان یکی از سخت‌ترین حریفانش یاد کرد.

شوخی عجیب گریلیش با کارواخال: هر دو مسخره‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، اسکای اسپورت در یک نظرسنجی از ۱۰۰ هوادار فوتبال پرسید که به نظر آنها سخت‌ترین حریفانی که گریلیش در طول دوران فوتبالش برابر آنها به میدان رفته است چه کسانی هستند و پاسخ آنها را دسته‌بندی کرد تا نظر خود این بازیکن را درباره این سوال بداند.

این ستاره سیتی در چند سال اخیر با حریفان بسیاری در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا روبرو شده و پیش از این در دوران حضورش در استون ویلا هم تجربه بازی برابر چند نفر از بهترین مدافعان حاضر در لیگ برتر انگلیس را داشت و پاسخ جالبی به این سوالات داد.

2096803

اولین حدس او کایل واکر بود که بیشترین رأی را هم از فوتبال‌دوستان دریافت کرده بود. او با تمجید از این ستاره انگلیسی که حالا هم‌تیمی او است گفت: «کایل واکر واقعا مدافعی باورنکردنی است. او سرعت بسیار بالایی دارد، بسیار قدرتمند است و در نبردهای یک در برابر یک به‌سختی می‌توان از سد او عبور کرد.»

اما گزینه دومی که از سوی این ۱۰۰ نفر انتخاب شده بود کارواخال بود که گریلیش با دیدن او خندید و گفت: «ما بارها برابر هم بازی کردیم و نبردهای بسیاری را پشت سر گذاشتیم. فکر می‌کنم هر دوی ما خیلی مسخره هستیم  و به شوخی علاقه داریم. ما می‌دانیم که در رویارویی با یکدیگر چه چیزی در پیش داریم. زندگی حرفه‌ای او و دستاوردهایش گویای همه چیز است. او دوران فوتبالی باورنکردنی داشته است.»

دیدگاه‌ها