کد خبر : 2077940 | 28 مهر 1403 ساعت 13:41 | 11.3K بازدید | 17 دیدگاه

اپوزوسیون از بردهای ما عصبانی‌ است

سخنرانی حماسی لاپورتا: هدف نابودی بارسلوناست

خوان لاپورتا در مجمع کلیدی و بسیار تعیین کننده امروز بارسلونا علیه مخالفان داخلی و بیرونی باشگاه کاتالان سخنرانی پرشوری انجام داد.

سخنرانی حماسی لاپورتا: هدف نابودی بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، مجمع اعضای بارسلونا به طور معمول با گزارش رئیس آغاز شد. خوان لاپورتا خلاصه‌ای از فصل گذشته ارائه داد و از نمایندگان خواست تا حساب‌های مالی سال 20۲۳/۲۴ را که با زیان ۹۱ میلیون یورو بسته شده و نظر استثنایی حسابرس را شامل می‌شود، تأیید کنند.

بولت فولاداز نظر رئیس، روند بهبودی باشگاه به خوبی پیش می‌رود

ما خیلی کار کرده‌ایم تا بارسا را به جایگاه شایسته‌اش در دنیای فوتبال برگردانیم. ما خیلی بهتر از زمانی هستیم که در ۲۰۲۱ آمدیم. داده‌های اقتصادی این را تأیید می‌کنند. به لطف اعضا ثبات خوبی پیدا کرده ایم، چون به هشدارهای جعلی فاجعه‌بار توجه نکرده‌ایم. واقعیت بارسا بسیار خوب است و حس می‌کنم که هواداران خوشحال هستند. بارسا دوباره محبوب و مورد تحسین است، باید این واقعیت را با شادی و افتخار زندگی کنیم. باید متحد باشیم زیرا با همه چیز و همه کَس مبارزه می‌کنیم. قبل از اینکه در مورد پرونده نگریرا رأیی صادر شود، ما را محکوم کرده‌اند. و هر بار که اوضاع خوب پیش می‌رود، این موضوع را مطرح می‌کنند. باید از خود دفاع کنیم زیرا آنها منتظرند ما را نابود کنند. باید قوی باشیم. من این پیش‌بینی‌های آخرالزمانی را قبول ندارم. مخالفان داخلی ما حقیقت را نمی‌گویند. آنها از اینکه ما برنده شویم، عصبانی هستند.»

2096786

بولت فولادلاپورتا در مورد تغییر در کادر فنی (برکناری ژاوی و آمدن فلیک) حرف زد

در زمینه ورزشی، من ناامیدی بسیاری از اعضا از تیم اول را درک می‌کردم. اوضاع خوب پیش نمی‌رفت و به همین دلیل در هیئت مدیره تصمیم گرفتیم که یک انگیزه جدید به کادر فنی و ساختار ریکاوری فیزیکی بدهیم. با بازیکنان جوان، باتجربه‌ترها و به کمک هانسی فلیک، موفقیت‌ها دوباره خواهند آمد. ما از تأثیرگذاری بازیکنان لاماسیا در تیم اول راضی هستیم. همچنین از کار دکو که توانسته است هزینه‌های دستمزد را ۱۷۰ میلیون یورو کاهش دهد و همچنین از توانایی او در جوان‌سازی تیم که آینده باشگاه را تضمین می‌کند، راضی هستیم. ما متوجه شدیم که باید تغییراتی را با تمام احترام به ژاوی که کار بزرگی انجام داد، انجام دهیم و از او سپاسگزاریم. حالا ما از فلیک بسیار راضی هستیم.

2096785

بولت فولادرئیس بارسا و آنالیز نتایج اقتصادی

در فصل 20۲۳/۲۴ تراز مالی مثبت ۱۲ میلیون یورو است. این به این معنی است که ما زخم‌هایی را که از ۲۰۱۷ خونریزی می‌کرد، درمان کرده‌ایم. ما تلاش‌های زیادی برای کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد انجام داده‌ایم. ما اقداماتی انجام دادیم تا تیمی رقابتی‌تر داشته باشیم که توانستیم یک لالیگا را ببریم. و به لطف این اقدامات، اعضا نیازی به پرداخت هزینه اضافی نداشتند. ما شجاع بودیم، این اقدامات را پذیرفتیم و به باشگاه نیروی محرکه دادیم تا به تعهدات فوری پاسخ دهیم. مهم است که حساب‌ها تأیید شوند.

2096784

بولت فولادبخش‌های مختلف باشگاه و حامیان مالی

در بعد اقتصادی، ما کاهش‌هایی در بخش‌ها انجام داده‌ایم بدون اینکه ظرفیت رقابتی را از دست بدهیم. در بسکتبال فقط ۱۰ میلیون کسری داریم که تاریخی است، زیرا همیشه بیشتر بوده است. و تیم زنان برای اولین بار سودآوری داشته است. آنها ۶۰۰ هزار یورو کسب کرده‌اند و همه چیز را برده‌اند. در حمایت مالی، ما ۱۱۰ میلیون درآمد داریم که همچنین رکوردی است.

بولت فولادزیان‌ها در ترازنامه

بارسا ویژن طبق پیش‌بینی ما عمل نکرده است. این شرکت نیاز به یک فرآیند درآمدزایی دارد. مشکلات پرداخت وجود داشته و ما باید ذخایر مربوط به مشکلات پرداخت ایجاد کنیم. ما با شجاعت به این مشکلات پرداخت مواجه شدیم که منجر به نتایج منفی ۹۱ میلیون شده است. حسابرس یک استثنا اضافه کرده و ارزیابی شرکت را به خاطر این مشکلات پرداخت تغییر داده است. ما ارزیابی شرکت را ۴۰۸ میلیون یورو انجام داده‌ایم. این یک کسب‌وکار فناوری بسیار دشوار برای ارزیابی است. به گفته کارشناسان، این یک معدن طلا و منبع درآمد عظیم است و به همین دلیل ارزش آن را چنین تعیین کرده‌ایم. ما آرام هستیم و به‌زودی سودآوری خواهد داشت.

2096787

دیدگاه‌ها