کد خبر : 2077935 | 28 مهر 1403 ساعت 13:35 | 14K بازدید | 35 دیدگاه

رایان گراونبرخ:

در دنیای رونالدو و مسی، الگوی من زیدان بود!

رایان گراونبرخ می‌گوید زین الدین زیدان همیشه الگوی او در زمین فوتبال بوده است.

در دنیای رونالدو و مسی، الگوی من زیدان بود!

به گزارش "ورزش سه"، گراونبرخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۳ از بایرن مونیخ جدا شد و به لیورپول پیوست و حضور آرنه اشلوت روی نیمکت این تیم به عنوان جانشین یورگن کلوپ در تابستان امسال باعث شد که او فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و مهارتش را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد.

عملکرد خوب او در این فصل تحسین بسیاری را برایش به همراه داشته و آمار درخشانی که به ثبت رسانده باعث شده است که در جمع بهترین هافبک‌های حال حاضر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد و حالا امیدوار است که بتواند این روند را در ادامه فصل هم پیش ببرد.

این ستاره هلندی در پاسخ به سؤالی درباره اسطوره‌اش در دنیای فوتبال به دیلی میل گفت: «باید بگویم که من به شکستن رکورد کلارنس سیدورف در آژاکس افتخار می‌کنم چون او بازیکنی فوق العاده بود که دستاوردهای زیادی داشت. او همیشه الگوی من بود. البته که من در زمانی بزرگ شدم که بسیاری کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را الگوی خودشان می‌دانستند.

اما اسطوره من زین الدین زیدان است. من هرگز بازی او را به صورت زنده ندیدم اما ویدیوهایی از او دیدم که واقعا فوق العاده بود. وقتی بچه‌ای در خیابان بودم، دوست داشتم شبیه او باشم و موفقیت‌های او را کسب کنم. وقتی بچه بودم همیشه دوست داشتم رشد کنم و جوایز بسیاری به دست آورم و به باشگاه‌های بزرگ بروم.»

دیدگاه‌ها