کد خبر : 2077921 | 28 مهر 1403 ساعت 12:38 | 12.3K بازدید | 48 دیدگاه

ادعای عجیب گاسپارت

رئال در تاریخش صدها نگریرا دارد!

رئیس سابق باشگاه بارسلونا معتقد است رئال در طور تاریخ خود بارها از داوری‌ها سود برده و منابعی در کمیته داوران داشته است.

رئال در تاریخش صدها نگریرا دارد!

به گزارش "ورزش سه"، از بیش از یک سال پیش پرونده نگریرا بارسلونا را وارد تنشی جدی کرد. بارسا متهم است در 18 سال رقمی نزدیک به 7.3 میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران پرداخت کرده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسا، اطمینان می‌دهد که باشگاه رئال مادرید از سوءاستفاده از این جنجال سود می‌برد. گاسپارت طبق معمول هنگام ارزیابی تحرکات رئال مادرید در پرونده نگریرا به این باشگاه کنایه زد.

گاسپارت رئال را به داشتن روابط با کمیته داوران و سودجویی از این تحقیقات متهم کرد: «آنها فقط یک نگریرا ندارند، بلکه صدها نگریرا در تاریخ خود داشته‌اند. بنابراین برای آنها خیلی خوب است که این موضوع نگریرا تمام نشود و سال‌ها طول بکشد، وقتی می‌دانند که این یک دروغ است. دروغ است چون بارسا در تاریخ خود هیچ داوری را نخریده یا تحت تأثیر قرار نداده است.»

گاسپارت حتی در مورد این قضیه به شوخی گفت: «من مجبور شدم بارسا را ​​ترک کنم زیرا قهرمان نمی‌شدیم. در نهایت اعضا از من خواستند که بروم. شما فکر می‌کنید که اگر من با دانستن اینکه با خرید داور می‌توانم برنده شوم، پستم را رها می‌کردم؟»

دیدگاه‌ها