کد خبر : 2077919 | 29 مهر 1403 ساعت 02:22 | 14.1K بازدید | 11 دیدگاه

رامین - شایان: خیلی دور، خیلی نزدیک

مدافع راست استقلال و دفاع چپ ذوب آهن برخورد جالبی با یکدیگر داشتند.

رامین - شایان: خیلی دور، خیلی نزدیک

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روز گذشته در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر مقابل ذوب آهن با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. دیداری که تا پیش از شروع بازی قطعا هیچ استقلالی و هیچ ذوب آهنی چنین نتیجه‌ای برایش متصور نبودند. با این حال استقلال باخت آن هم در شرایطی که در هر دو تیم چهره‌های پرسپولیسی حضور داشتند. در خود استقلال رامین رضاییان سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد و در ذوب آهن نیز شایان مصلح و کمال کامیابی‌نیا روزی برای قرمزها بازی می‌کردند.

شاید همین اشتراک در سابقه باعث شد تا رامین رضاییان و شایان مصلح در پایان بازی سمت یکدیگر رفته و خوش و بش کنند. این دو هیچوقت هم‌تیمی نبودند، ولی هر کدامشان روزی در پرسپولیس بازی می‌کردند و حالا یک نفرشان برای استقلال و دیگری برای ذوب آهن به میدان رفته بود.

2096747

جالب است که هم شایان مصلح و هم رامین رضاییان با پرسپولیس و زیر نظر برانکو ایوانکوویچ طعم قهرمانی لیگ برتر را چشیدند و برای تکرار طعم قهرمانی دیگر موفق نبودند. در این بین شایان تا نزدیکی استقلالی شدن پیش آمده بود اما به یکباره از پرسپولیس سر در آورد و رامین هم بالاخره پیراهن آبی را به تن کرد.

فصل جدید رامین و شایان جزء نفرات ثابت استقلال و ذوب آهن بوده‌‎اند و فارغ از شرایط تیمی، به لحاظ فردی عملکرد قابل قبولی داشته‌اند و باید دید این وضعیت را تا چه زمانی ادامه خواهند داد.

عکس از رسول معمار

دیدگاه‌ها