کد خبر : 2077918 | 28 مهر 1403 ساعت 12:35 | 4.4K بازدید | 6 دیدگاه

غول‌کش لیگ والیبال علیه پرافتخارترین تیم ایران و آسیا

تنها تیم بدون باخت لیگ والیبال، برای حفظ این رکورد کار سختی را پیش‌رو دارد.

غول‌کش لیگ والیبال علیه پرافتخارترین تیم ایران و آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز هفته چهارم لیگ برتر والیبال ایران، روز یکشنبه در یک بازی حساس دو تیم تهرانی پیکان و طبیعت اسلامشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان ابراهیم وادی در تیم طبیعت اسلامشهر، هر سه دیدار‌ قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته اند. آنها چهارشنبه هفته گذشته در یک جدال دیدنی تیم فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان فصل قبل را شکست دادند تا صدرنشین لیگ برتر والیبال ایران تا پایان هفته‌ سوم شوند.

این تیم با داشتن بازیکنانی چون محمد طاهر وادی، حمزه زرینی، محمد فلاح، رامین خانی و محمد رضا مشهدی که همه سابقه حضور در تیم پیکان تهران را دارند به همراه یونس قلیچ نیازی، محراب ملکی و آرمان صالحی یک تیم قدرتمند را تشکیل داده‌اند و قصد دارند هفته چهارم را هم با پیروزی پشت سر بگذارند.

از سوی دیگر پیکان تهران با سرمربیگری پیمان اکبری که در هفته سوم‌ با قرعه استراحت رو به رو شده بود و دو هفته ابتدایی لیگ را با شکست مواجه شده است دیگر قصد ندارد این روند ادامه پیدا کند و می خواهد اولین پیروزی خود را در لیگ برتر را با تحمیل اولین شکست به طبیعت جشن بگیرد.

پیمان اکبری که پس از هفت سال دو بازی اول خود در لیگ را به عنوان سرمربی واگذار کرده است، در صورتی که سومین شکست متوالی در لیگ را تجربه کند، دوباره پس از هفت سال این اتفاق را هم تجربه خواهد کرد. پیکانی‌ها نسبت به تیم طبیعت یک هفته بیشتر استراحت کرده‌اند اما طبیعتی‌ها از یک بازی سنگین مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف پیکانی‌ها خواهند رفت.

ترکیب احتمالی طبیعت اسلامشهر: محمد طاهر وادی، حمزه زرینی، رامین خانی، محراب ملکی، محمد فلاح، یونس قلیچ نیازی و آرمان صالحی

ترکیب احتمالی پیکان تهران: میهایلو میتیچ، سهیل کمال آبادی، مجتبی قلی‌زاده، امیر حسن ملا عباسی، علیرضا مصلح آبادی فراهانی، سعید رنجبر و مهران توانا

دیدگاه‌ها