کد خبر : 2077908 | 28 مهر 1403 ساعت 12:16 | 13K بازدید | 7 دیدگاه

سنگ تمام مربی سلتا برای رقیب مادریدی

راز قهرمانی‌های رئال: نگرانم خرد شویم!

کلودیو خیرالدز، مربی سلتا، از راز موفقیت‌های فروان رئال صحبت کرد.

راز قهرمانی‌های رئال: نگرانم خرد شویم!

به گزارش "ورزش سه"، سلتا امشب در ورزشگاه بالائیدوس میزبان رئال است در حالی که 10 فصل متوالی موفق به پیروزی در بازی خانگی برابر کهکشانی‌ها نشده است. کلودیو خیرالدز، مربی سلتا، برد در این بازی را نیز دشوار عنوان کرد و رئال را تیمی بی‌همتا در تاریخ فوتبال دانست.

او در مورد نگرانی از بازی امشب گفت: «بیشتر نگران کیفیت فنی بازیکنان رئال هستم یا توان فیزیکی آنها؟ هر دو. آنها استعدادهای فردی فراوانی از لحاظ فیزیکی و فنی با سطح رقابتی و ذهنیتی بالا دارند که تفاوت‌های زیادی را در میدان ایجاد می‌کند.

در واقع وقتی آنها خوب هستند، شما را خرد می‌کنند و زمانی که در بهترین فرم نیستند هم می‌توانند به همان اندازه به شما صدمه بزنند و بازی را در یک لحظه برنده شوند. این واقعا می‌تواند هر مربی‌ای را نگران کند. آنها در جهان منحصربه‌فرد هستند و به همین دلیل است که این همه جام برده‌اند. این به دلیل ذهنیت خاصشان است که می‌توانند با شرایط موجود سازگار شوند.»

خیرالدز در مورد تاثیر امباپه بر بازی رئال مادرید گفت: «او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و توسط دیگر بهترین بازیکنان جهان احاطه شده است. آنها در حال سازگاری با یکدیگر هستند. امباپه بازیکنی است که بسیار دشوار می‌توان او را متوقف کرد و در یک فضای خالی بزرگ به شما صدمه می‌زند و اگرچه به نظر نمی‌رسد، اما در یک فضای کوچک نیز بسیار خوب است. او از نظر تسلط بر موقعیت و دویدن به فضای خالی پشت مدافعان، کاملاً با رئال مادرید مطابقت دارد. مانند بقیه بازیکنان رئال مادرید، ما باید به طور دسته جمعی برابر او دفاع کنیم.»

دیدگاه‌ها