کد خبر : 2077904 | 28 مهر 1403 ساعت 12:14 | 16.9K بازدید | 4 دیدگاه

عکس جوکر سالم به منتقدان: من مرد سال هستم!

سالم الدوسری با نشان دادن تصویری از خود در لحظه بردن جایزه مرد سال آسیا، پاسخ منتقدانش را داد.

عکس جوکر سالم به منتقدان: من مرد سال هستم!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال به روند پیروزی‌های خود در لیگ حرفه‌ای عربستان ادامه داد و این بار با نتیجه 3-0 در ورزشگاه «کینگدام آرنا» مقابل میهمان خود، الفیحاء، به برتری رسید. این دیدار در چارچوب هفته هفتم لیگ حرفه‌ای عربستان برگزار شد.

تیم آبی‌پوش پایتخت‌نشین به راحتی موفق به غلبه بر الفیحاء شد و در حالی که یاسین بونو، دروازه‌بان ملی‌پوش مراکشی، به دلیل مصدومیت عضلانی در این بازی حضور نداشت، توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

در دقیقه پنجم، مارکوس لئوناردو، بازیکن برزیلی الهلال، گل اول را به ثمر رساند. سپس سالم الدوسری در دقیقه 66 گل دوم را اضافه کرد و با جشن خاصی که تصویر دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا را به نمایش گذاشت، توجه‌ها را به خود جلب کرد. در دقایق پایانی، محمد القحطانی، بازیکن تعویضی، گل سوم را به ثمر رساند.

2096733

سالم الدوسری که در دیدار اخیر تیم ملی عربستان برابر بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی یک ضربه پنالتی را از دست داده بود، به شدت مورد انتقاد رسانه‌ها، کارشناسان و هواداران قرار گرفت بخصوص اینکه او در بازی نخست برابر اندونزی نیز یک پنالتی را هدر داده بود.

عربستان در این دو مسابقه با نتیجه تساوی متوقف شد و بسیاری از سعودی‌ها، سالم الدوسری را مقصر از دست رفتن چهار امتیاز در مرحله مقدماتی جام جهانی می‌دانستند چرا که اگر ضربات او وارد دروازه می‌شدند، عربستان اکنون 9 امتیاز داشت و می‌توانست خیال خود را برای صعود مستقیم تا حدودی راحت کند.

سالم الدوسری شب گذشته با گلی که وارد دروازه الفیحاء کرد، شادی خاصی را به نمایش گذاشت. او کارتی از تصویر خودش در لحظه دریافت عنوان برترین بازیکن سال آسیا را مقابل لنزهای دوربین‌های عکاسان قرار داد و بدین صورت پاسخ منتقدانش را داد.

در واقع کاپیتان الهلال با این حرکت اعلام کرد که او تنها عربستانی از سال 2014 به بعد است که موفق شده این عنوان ارزشمند را به دست بیاورد و این پیام را به منتقدانش داد که حتی اگر پنالتی را نیز هدر دهد، او برنده آخرین عنوان مرد سال آسیاست.

دیدگاه‌ها