کد خبر : 2077894 | 28 مهر 1403 ساعت 11:53 | 9.1K بازدید | 6 دیدگاه

اعتراف تن‌هاخ: اخراج فرگوسن تاثیر بدی دارد

اریک تن‌هاخ تایید کرد که تصمیم باشگاه منچستریونایتد در قطع همکاری با سر الکس فرگوسن تاثیر بدی روی این تیم خواهد داشت.

اعتراف تن‌هاخ: اخراج فرگوسن تاثیر بدی دارد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه منچستریونایتد در اقدامی غیرمنتظره در هفته گذشته اعلام کردند که دیگر با سر الکس فرگوسن به عنوان سفیر جهانی این باشگاه همکاری نخواهند داشت چون مشکلات مالی به وجود آمده برای آنها اجازه پرداخت دستمزد سالانه ۲.۸ میلیون یورویی به او را نمی‌دهد.

این تصمیم با انتقاد گسترده و شدیدی از سوی هواداران یونایتد و همچنین ستاره‌های سابق این تیم همراه شد که اظهارات تندی را علیه مالک جدید این باشگاه که سر جیم راتکلیف است و همچنین مدیرانی که از سوی او انتخاب شده‌اند مطرح کرد و حالا تن‌هاخ تایید کرده است که این تصمیم تاثیر منفی روی آنها خواهد داشت.

سرمربی هلندی یونایتد در این باره گفت: «البته که این اتفاق روی ما تاثیر خواهد داشت. سر الکس خود منچستریونایتد است. او یونایتد را به باشگاهی که در حال حاضر هست تبدیل کرد و این موضوع روی ما تاثیرگذار خواهد بود. اما از سوی دیگر، هم ما و هم فرگوسن می‌دانیم که این چیزی است که خودش می‌خواهد.

او همیشه دوست دارد تیم یونایتد را در حال پیروزی و کسب عناوین قهرمانی ببیند و من اطمینان دارم که همیشه برای مشورت دادن در کنار ما خواهد بود. ما قطعا در کوتاه مدت به او نیاز خواهیم داشت و این کاری است که من در طول دو سال و نیم حضورم در این تیم انجام داده‌ام. انتظارات در هیچ باشگاهی در دنیا به اندازه یونایتد بالا نیست و این روند از دوران فرگوسن آغاز شد.»

دیدگاه‌ها