کد خبر : 2077889 | 28 مهر 1403 ساعت 11:46 | 9.9K بازدید | 7 دیدگاه

پاس تماشایی رامتین برای گل سوم ذوب‌آهن

تعویضی ربیعی با خط‌کش وارد شد! (عکس)

مدافع باتجربه ذوب‌آهن بعد از ورود به زمین پاس گل سوم تیمش را به زیبایی برای مجید علیاری ارسال کرد.

تعویضی ربیعی با خط‌کش وارد شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه ذوب‌آهن با دو گل از استقلال در تهران پیش افتاد، محمد ربیعی برای حفظ نتیجه دست به تغییر در ترکیب تیمش زد و رامتین سلیمان‌زاده را به عنوان یک مدافع باتجربه به زمین فرستاد تا بتواند در راستای حفظ بازی به گاندوها کمک کند.

مدافع باتجربه ذوبی‌ها که همه بازی‌های گذشته را به عنوان یار فیکس به میدان رفته بود، دیروز نیمکت نشین شد و در دقیقه 71 جای محسن آذرباد را در زمین گرفت.

با اینکه انتظار می‌رفت سلیمان‌زاده در قلب دفاع ذوب‌آهن به حفظ نتیجه کمک کند، اما او به همین امر بسنده نکرد و با استفاده از قدرت پا به توپ و ضربه به توپ خود زمینه‌ساز گل سوم شد.

2096714

رامتین در میانه‌های زمین توپ را در اختیار گرفت و بعد از حرکت پا به توپ با پاسی دیدنی مجید علیاری را در دقیقه 87 با دروازه‌بان استقلال تک به تک کرد. پاس دیدنی سلیمان‌زاده با عبور از بین چند مدافع استقلال مثل یک خط‌کش به علیاری رسید تا این مهاجم گل سوم ذوب‌آهن را به ثمر برساند و خیال هواداران سبزپوش را راحت کند.

سلیمان‌زاده به عنوان یکی از نفرات باتجربه ذوب‌آهن بدون تردید نقشی مهم را در تیم تحت هدایت محمد ربیعی ایفا می‌کند و قطعا در آینده هم می‌تواند برای تیمش مثمرثمر باشد.

2096715

دیدگاه‌ها