کد خبر : 2077887 | 28 مهر 1403 ساعت 11:42 | 7.9K بازدید | 6 دیدگاه

اشلوت:

رئال نمی‌تواند حواس آرنولد را از لیورپول پرت کند

آرنه اشلوت می‌گوید علاقه رئال مادرید به ترنت الکساندر آرنولد برای این بازیکن عادی است.

رئال نمی‌تواند حواس آرنولد را از لیورپول پرت کند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد الکساندر آرنولد با لیورپول در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران این باشگاه مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با او را از مدتی قبل آغاز کردند، اما هنوز توافقی برای تمدید این قرارداد به دست نیامده و این موضوع باعث نگرانی بسیاری از هواداران و مدیران لیورپول شده است.

رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی از مدتی پیش اعلام کرده بودند که مدیران رئال مادرید علاقه زیادی به جذب این ستاره انگلیسی دارند و شرایط او را به دقت زیر نظر گرفته‌اند و دوستی نزدیک و صمیمی او با جود بلینگام هم به شایعات درباره پیوستن او به این باشگاه بیش از پیش دامن زده است که شرایط را برای ادامه مذاکرات لیورپول سخت می‎‌کند.

2092628

با این حال، به نظر می‌رسد که اشلوت نگرانی چندانی از بابت جدایی این بازیکن از تیمش ندارد. او در پاسخ به سوالی درباره علاقه رئال به الکساندر آرنولد گفت: «بازیکنان ما به اینکه نام‌شان در کنار نام باشگاه‌های بزرگ به صورت روزانه مطرح شود عادت دارند. اگر شما فکر می‌کنید که علاقه سایر باشگاه قرار است تمرکز آنها را به هم بزند و حواس‌شان را از لیورپول پرت کند پس باید بگویم که شما حق مطلب را درباره کاری که آنها عادت به انجامش دارند ادا نمی‌کنید.»

این اظهارات در حالی مطرح شده است که روز گذشته منابع نزدیک به باشگاه لیورپول مدعی شده بودند که این احتمال وجود دارد که آنها برای جلوگیری از جدایی این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان در پنجره تابستانی سال آینده، برای فروش او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیش‌رو در ماه ژانویه سال آینده میلادی به رئال مادرید اقدام کنند.

دیدگاه‌ها