کد خبر : 2077882 | 28 مهر 1403 ساعت 11:15 | 7.2K بازدید | 17 دیدگاه

انگیزه‌های یک استقلالی در سفر تدارکاتی تاجیکستان

محمد نادری آماده تکرار درخشش خود در سمت چپ خط دفاعی تراکتور است.

انگیزه‌های یک استقلالی در سفر تدارکاتی تاجیکستان

به گزارش “ورزش سه”، محمد نادری که سابقه درخشش با پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، حالا جزء بازیکنان باتجربه تراکتور در رقابت آسیایی محسوب می‌شود و امیدوار است در ترکیب تراکتور بدرخشد.

نکته مهم در مورد نادری این است که او این فصل با آمادگی خود کاملا سعید کریم آذر جوان را نیمکت نشین کرده و جایگاه سمت چپ تراکتور را با تجربه و آمادگی خود به دست آورده است.

این در حالی است که او با پیراهن پرسپولیس به موفقیت آسیایی رسیده، حالا به شکلی جالب با شش هم‌تیمی سابق خود نیز در تراکتور حضور دارد و همین موضوع سبب شده تا آرامش ویژه را در این تیم تجربه کند.

2096706

با این حال بعد از شکست در دیدار با فولاد، اسکوچیچ از او انتظار دارد تا با فرم مطلوب به ترکیب این تیم بازگردد و در بازی روشن به میدان برود. البته شاید در این بازی چالش دفاعی چندانی برای تراکتور پیش نیاید و او در بخش تهاجمی فعال‌تر خواهد بود.

بعد از این دیدار هم تراکتور به سوی دیدار با آلومینیوم و همچنین جدال دشوار با استقلال خواهد رفت که برای نادری معنای خاصی دارد چرا که او پیش از این علاقه خود را به تیم آبی‌پوش نشان داده بود و حالا فرصت درخشش برابر هواداران این تیم را خواهد داشت.

برای تراکتور و نادری دیدار با روشن تاجیکستان، یک بازی تدارکاتی عالی برای بازگشت به لیگ و به خصوص بازی حساس با استقلال است که شاید پیروزی در آن بعد از شکست سپاهان، موقعیت این تیم به عنوان مدعی قهرمانی را به درجه بالاتری نسبت به سایر تیم‌ها ارتقا دهد.

دیدگاه‌ها