کد خبر : 2077874 | 28 مهر 1403 ساعت 10:51 | 2.3K بازدید | 1 دیدگاه

لیورپول در انتظار آلیسون: شاید قبل از کریسمس

آرنه اشلوت تایید کرد که آلیسون بکر تا پیش از کریسمس نمی‌‌تواند بار دیگر در ترکیب تیمش به میدان برود.

لیورپول در انتظار آلیسون: شاید قبل از کریسمس

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در این فصل و تحت هدایت آرنه اشلوت همچنان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس است و پیروزی دشوار و ارزشمندی را در دیدار برابر کریستال پالاس به دست آورد، اما این برد با مصدومیت آلیسون در این دیدار همراه شد.

او به دلیل احساس دردی که داشت مجبور شد زمین بازی را ترک کند و هواداران نگران شرایط او بودند. این مصدومیت همچنین باعث شد که نام او از فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برزیل برای وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر هم خط بخورد اما کادر فنی امیدوار بود که او بتواند هرچه زودتر به میادین برگردد.

رسانه‌های انگلیسی پیش از این خبر داده بودند که این بازیکن احتمالاً باید نزدیک به ۶ هفته از میادین دور باشد تا روند درمانش به صورت کامل طی شود، اما حالا به نظر می‌رسد که این زمان بسیار بیشتر خواهد بود و لیورپول باید برای مدتی طولانی بدون دروازه‌بان اولش در مسابقات مختلف حاضر شود.

اشلوت روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران این موضوع را تایید کرد و اظهار داشت: «من انتظار دارم که آلیسون بتواند پیش از کریسمس بار دیگر به جمع ما اضافه شود، اما هنوز به صورت دقیق مشخص نیست. ارزیابی شرایط در مراحل اولیه مصدومیت کار دشواری است. شاید دو تا سه هفته دیگر بتوانیم پاسخ دقیق‌تری به سوالات درباره زمان بازگشت او بدهیم.»

دیدگاه‌ها