کد خبر : 2077862 | 28 مهر 1403 ساعت 08:44 | 63.1K بازدید | 62 دیدگاه

مصدومیت دردسرساز برای آبی‌ها؛

نیاز جدی استقلال: ایمان برگرد!

غیبت مدافع میانی استقلال در دیدارهای اخیرشان به چشم آمد.

نیاز جدی استقلال: ایمان برگرد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی روز گذشته مقابل ذوب‌آهن شکست سنگین سه بر صفر را متحمل شد که خط دفاعی این تیم اشتباهات فاحشی انجام داد و عدم حضور مهره‌هایی مثل روزبه چشمی، ایمان سلیمی و... در این پست نیز کاملا به چشم آمد و آبی‌ها را با مشکل جدی در عقب زمین مواجه کرده بود.

ایمان سلیمی که فصل گذشته 22 بازی در لیگ برتر برای استقلال انجام داد و در مدت حضورش در این مسابقات تنها یک شکست برای آبی‌ها به ثبت رسید، در فصل جدید به دلیل مصدومیت نتوانسته برای تیمش به میدان برود و همین غیبت نیز برای تیمش دردسرساز شده است.

2096686

این مدافع که در فصل جدید لیگ برتر فقط یک بازی با حضور کوتاه مدت در لحظات پایانی دربی انجام داد و پس از آن هم مقابل السد یک نیمه در زمین بود و نمایش موثری داشت و به دلیل مصدومیت بیرون رفت، دیروز برابر ذوب‌آهن شرایط بازی نداشت تا باز هم آبی‌ها شکست بخورند.

استقلال که سال گذشته نمایش مطمئنی در فاز دفاعی داشت و بهترین عملکرد را ثبت کرد، در فصل جدید به دلیل غیبت این مهره‌های کلیدی در 7 بازی لیگ برتر و 2 دیدار لیگ نخبگان آسیا موفق به کلین‌شیت نشده که در این شرایط آبی‌ها امیدوار به بازگشت سریع مهره‌های آسیب دیده خود ازجمله ایمان هستند.

دیدگاه‌ها