کد خبر : 2077860 | 28 مهر 1403 ساعت 08:08 | 9.1K بازدید | 5 دیدگاه

غیبت در لیست آویسپا فوکوئوکا؛

شهاب زاهدی مقابل کاشیما غیب شد!

نام مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا در فهرست نفرات تیمش مقابل کاشیما دیده نمی‌شود.

شهاب زاهدی مقابل کاشیما غیب شد!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم جی لیگ ژاپن، تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا که شهاب زاهدی در آن عضویت دارد، از ساعت 8:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه کاشیما به مصاف این تیم رده پنجمی خواهد رفت.

شهاب زاهدی که پس از سه مسابقه دوری از ترکیب، در آخرین مسابقه آویسپا فوکوئوکا قبل از فیفادی مقابل ناگویا به جمع نفرات اصلی رسید و در جریان پیروزی تیمش 55 دقیقه در زمین حضور داشت، امروز غیبت غیرمنتظره‌ای برابر کاشیما دارد.

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا که در مسابقه رفت این تیم مقابل کاشیما موفق به زدن تک گل بازی شد و سه امتیاز را به همراه آورد، بدون اعلام جزئیات از سوی باشگاهش در بازی امروز غایب است.

2096683

زاهدی که در فصل جاری جی لیگ ژاپن 27 بازی انجام داده و 9 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، امیدوار بود امروز مقابل کاشیما تعداد گل‌هایش را دو رقمی کند، اما آنطور که هواداران آویسپا فوکوئوکا در صفحات مجازی نوشته‌اند، غیبت غیرمنتظره‌ای در این بازی داشته است.

یاران زاهدی با 10 پیروزی، 13 مساوی و 10 شکست در این فصل 43 امتیازی هستند و در جایگاه یازدهم جدول جی لیگ ژاپن قرار گرفته‌اند که در صورت برتری مقابل کاشیما صعود یک تا دو پله‌ای خواهند داشت.

دیدگاه‌ها