کد خبر : 2077856 | 28 مهر 1403 ساعت 08:23 | 35K بازدید | 13 دیدگاه

درخشان‌تر از ستاره‌های تیم آبی پایتخت؛

قاتل استقلال، رونالدینیو فوتبال ایران!

ستاره کونگویی جدید لیگ برتر هفته به هفته بازی‌های بهتری از خود به نمایش می‌گذارد.

قاتل استقلال، رونالدینیو فوتبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، نمایش درخشان شاگردان میودراگ بوژوویچ پس از پیروزی مهم مقابل استقلال تهران، همراه با برد نمی‌شد و آنها علی‌رغم شایستگی نمی‌توانستند سه امتیاز را بگیرند تا اینکه در دیدار هفته هشتم برابر مس رفسنجان جبران کردند و با نمایشی سراسر هجومی و درخشش تیوی بیفوما توانستند برتری ارزشمندی به دست بیاورند.

استقلال خوزستان که در دو هفته ابتدایی این فصل ستاره‌های خارجی خود را در اختیار نداشت و بدون آنها فقط یک امتیاز گرفت، پس از ورود خریدهای بوژوویچ سر و شکل بهتری پیدا کرد و با اضافه شدن تیوی بیفوما به خط حمله نمایش کاملا متفاوتی، به ویژه مقابل مس رفسنجان ارائه داد که نتیجه آن قرار گرفتن آنها بالاتر از همنام تهرانی است!

بیفوما که در نخستین بازی خود در لیگ برتر ایران مقابل استقلال تهران قرار گرفت و ضربه ایستگاهی تماشایی و گل سه امتیازی به ثمر رساند، پس از آن هم برابر شمس‌آذر گلزنی کرد ولی درخشش او در سه بازی بعدی همراه با گل نمی‌شد تا اینکه در جدال با مس رفسنجان درخشید و همه کار برای رسیدن تیمش به سه امتیاز انجام داد.

2096671

تیوی در دقیقه 10 اولین خطر جدی را روی دروازه مس رفسنجان به وجود آورد که شوت پای چپ او تبدیل به گل نشد، اما تلاش این بازیکن بازهم ادامه پیدا کرد تا یک گل و یک پاس گل در همین مسابقه به نامش ثبت شود.

ستاره کونگویی استقلال خوزستان در دقیقه 33 با فرار عالی از سمت راست محوطه جریمه موقعیت‌سازی کرد و به مقابل دروازه خالی پاس داد که یک ضربه به چارچوب می‌توانست پاس گل او را به دنبال داشته باشد، اما شوت اسماعیل بابایی به شکل عجیبی راهی اوت شد.

بیفوما در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه نخست که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، توپ بلند ارسالی از خط دفاعی را با حرکت عقربی و پاس استثنایی به کاینا نونس رساند و پس از یک - دو با این بازیکن وارد محوطه جریمه مس شد و در ادامه با دریبل چشم‌نواز و سر توپی که دو مدافع نارنجی‌پوش را نقش بر زمین کرد، با ضربه چیپ دیدنی گل دوم را به ثمر رساند تا برنده به رختکن بروند.

2096673

انگیزه‌های تیوی برای زدن گل‌های بعدی در بازگشت به زمین ادامه پیدا کرد و در دقیقه 54 با فرار تند و تیز از سمت چپ محوطه جریمه و شوت ناگهانی و زمینی دوباره موفق به گلزنی شد، اما آفساید میلی‌متری او کاری کرد تا این گل رد شود و چهارمین گل فصل این ستاره خارجی به ثبت نرسد.

بیفوما که یک گل تماشایی زده بود، در دقیقه 58 پاسخ پاس گل کاینا نونس را داد و پس از دو بار یک - دو سریع با هموطن خود، توپ را در مقابل دروازه به این بازیکن رساند تا او کار را تمام کند و گل سوم را بزند.

2096672

نمایشی که تیوی بیفوما در 6 مسابقه این فصل لیگ برتر با 3 گل، یک پاس گل، یک تاثیرگذاری روی گل و گرفتن یک اخراجی داشته، کاری کرده تا نگاه‌ها به سمت او برود و عملکردش بهتر از ستاره‌های هجومی استقلال تهران بوده و توانسته کیفیت فنی آبی‌های خوزستان را هم بالاتر ببرد.

دیدگاه‌ها