کد خبر : 2077852 | 28 مهر 1403 ساعت 00:15 | 2.5K بازدید | 6 دیدگاه

دورتموند ۲-۱ سن پائولی: گیراسی شاهین را نجات داد

بروسیا دورتموند در اولین بازی از هفته هفتم بوندسلیگا، با نتیجه ۲-۱ مقابل سن پائولی به پیروزی رسید.

دورتموند ۲-۱ سن پائولی: گیراسی شاهین را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نوری شاهین شکست هفته ششم برابر یونیون برلین را با یک برد خانگی جبران کردند و در حالی‌که سن پائولی موفق شده بود گل اول زردپوشان را جبران کند، اما سرهو گیراسی کمتر از ۱۰ دقیقه بعد دوباره برتری را به تیمش برگرداند.

ترکیب دو تیم

دورتموند: کوبل، آنتون، اشلوتربک، ریرسون، بن‌سبعینی، گروس، امره‌جان، مالن، برنات، سابیتزر، گیراسی

سن پائولی: واسیل، متس، اسمیت، وال، واگنر، ایروین، سالیکاس، ترو، گیلاووگی، اگستین، افولایان

انتظار می‌رفت این بازی که بین تیم‌های رده هشتم و شانزدهم بود، با برتری زردپوشان به پایان برسد و همینطور هم شد. با اینکه مسابقه با شوتی از راه دور به سمت دروازه دورتموند آغاز شد اما خیلی زود سرهو گیراسی با شوتی از مرکز محوطه جریمه که توسط دروازه‌بان مهار شد، پاسخ حریف را داد.

دورتموند تسلطش بر توپ را ادامه داد تا اینکه در دقیقه ۴۳ رامی بن‌سبعینی با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند. این اولین گل این بازیکن در لباس دورتموند بود.

در نیمه دوم هم دورتموند تلاش کرد برتری‌اش را افزایش دهد اما این سن پائولی بود که توانست در دقیقه ۷۸ بازی را به تساوی بکشاند. با این حال این یک امتیاز خارج از خانه برای سن پائولی دوام زیادی نداشت و پنج دقیقه بعد سرهو گیراسی توانست بازی را ۲-۱ کند.

در نهایت تیم نوری شاهین برتری یک گله‌اش را حفظ کرد و به سه امتیاز بازی رسید. دورتموند با این برد با ۱۳ امتیاز به صورت موقت به رتبه چهارم رسید.

1مشکی

2096664
در دقیقه ۴۳ بود که روی سانتر پاسکال گروس، رامی بن‌سبعینی با ضربه سری چشم‌نواز حساب کار را ۱-۰ کرد.

1مشکی1

2096662
یک شوت سر ضرب و از راه دور باعث شد که برتری خفیف دورتموند از بین برود. در دقیقه ۷۸ اسمیت از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد و یک گل زیبا به ثمر رساند.

2مشکی1

2096663
پنج دقیقه پس از گل سن پائولی، یک ضربه سر دیگر دوباره دورتموند را جلو انداخت. این بار گیراسی با سانتر گیتنس دروازه مهمان را باز کرد.

دیدگاه‌ها