کد خبر : 2077850 | 28 مهر 1403 ساعت 00:06 | 7K بازدید | 11 دیدگاه

پیروزی الریان پس از 6 بازی؛

رقیب قطری سرخابی‌ها از بحران خارج شد

شاگردان یونس علی موفق به کسب پیروزی مقابل تیم الخور شدند.

رقیب قطری سرخابی‌ها از بحران خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الریان که یکی از حریفان آسیایی پرسپولیس و استقلال است، عصر امروز جمعه در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الخور به مصاف این تیم قعرنشین رفت.

الریان که در 6 مسابقه رسمی اخیرش نمایش ضعیفی داشته و در دو مسابقه لیگ نخبگان آسیا مقابل الهلال و النصر عربستان شکست خورده و در چهار رقابت داخلی نیز سه باخت و یک تساوی داشت، در بازی امروز برابر الخور توانست سه امتیاز را کسب کند.

یوهان بولی که تجربه حضور در الریان را در گذشته داشته و اکنون برای الخور بازی می‌کند، در دقیقه 5 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد ولی چهار دقیقه بعد این اشتباه با ضربه سر او روی توپ ارسالی از کرنر جبران شد.

الریان که در تلاش برای جبران ناکامی‌های اخیرش بود، در دقیقه 82 توسط راجر گِدس گل دوم را به ثمر رساند و به برتری 2 بر 1 مقابل الخور رسید تا 9 امتیازی شود و در جایگاه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

گفتنی است، تیم فوتبال الریان قطر در هفته‌های پنجم و هشتم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا به ترتیب مقابل پرسپولیس (پنجم آذرماه) و استقلال (سی‌اُم بهمن‌ماه) قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها