کد خبر : 2077844 | 28 مهر 1403 ساعت 07:44 | 4.7K بازدید | 3 دیدگاه

عارف آماده حضور در ترکیب اصلی تراکتور

مدافع تیم فوتبال تراکتور برای همراهی این تیم مشکلی ندارد.

عارف آماده حضور در ترکیب اصلی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال بود که عارف غلامی تصمیم گرفت بعد از بازی در استقلال، ذوب آهن، سپاهان، حضور در تراکتور را تجربه کند. او از همان ابتدا حضوری جدی تمرینات داشت اما تا رسیدن به ترکیب اصلی زیاد منتظر ماند. عارف اولین بازی خود برای تراکتور را در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوکره قطر انجام داد و اتفاقا نمایشی درخشان در آن بازی داشت.

عملکرد خوب غلامی مقابل نماینده قطری باعث شد تا اسکوچیچ او را به یکی از مهره‌های ثابت تیمش تبدیل کند و در بازی بعدی مقابل خیبر خرم آباد نیز به زمین بفرستد. منتها مصدومیت زودهنگام مدافع تراکتور در دقیقه 15 باعث شد تا مجبور به ترک زمین مسابقه شود.

حالا با سپری شدن دوره‌های مصدومیت و نقاهت، عارف آماده حضور در ترکیب تراکتور شده و این را می‌توان از وضعیت او در تمرینات این تیم فهمید. حضور پرتلاش غلامی نشان می‌دهد از آمادگی بدنی مناسبی برخوردار است و قطعا اگر اسکوچیچ صلاح بداند می‌تواند وارد دفاع سه نفره تراکتور شود.

پرشورها برای مصاف با روشن تاجیکستان آماده می‌شوند و عارف غلامی هم مشکلی ندارد تا در این بازی حضور داشته باشد. ظاهرا فعلا تقدیر او بر این است که فقط در بازی‌های آسیایی فرصت حضور داشته باشد و اگر مقابل نماینده تاجیکستان به میدان برود انتظار می‌رود مانند مصاف با الوکره درخشان ظاهر شود.

دیدگاه‌ها