کد خبر : 2077820 | 27 مهر 1403 ساعت 22:14 | 13.3K بازدید | 21 دیدگاه

مشت‌های ربیعی علیه یک طلسم مرموز!(عکس)

سرمربی ذوب آهن اتفاقی ویژه در کارنامه مربیگری خود را جشن گرفت.

مشت‌های ربیعی علیه یک طلسم مرموز!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خوشحال‌ترین مرد هفته هشتم لیگ برتر تا به اینجای کار کسی نیست جز محمد ربیعی. سرمربی ذوب آهن دست به کار بزرگی زد و استقلال را – که البته حال و روز مساعدی نداشت – با نتیجه سه بر صفر شکست داد. هر سه گل در نیمه دوم موسوم به نیمه مربیان زده شد تا مشخص شود صحبت‌های او در رختکن حسابی موثر بوده است.

این را فریبرز گرامی، مدافع تیم ذوب آهن هم صراحتا اعلام کرد و در پایان بازی در همین باره گفت: «استقلال در نیمه اول از ما بهتر بود اما محمد آقا (ربیعی) بین نیمه صحبت‌هایی با ما داشت و ما در طول این ده روز که مهلت داشتیم کار کردیم و صبح و بعدازظهر تلاش و تمرین کردیم و توانستیم نقاط قوت استقلال را به خوبی آنالیز کنیم.»

2096572

اندیشه‌های ربیعی و تلاش شاگردانش باعث شد یک خط تیره بزرگ از کارنامه این مربی برداشته شود. محمد ربیعی تا به حال هرگز مقابل استقلال و پرسپولیس طعم برد را نچشیده بود و حالا فقط یک تیم لیگ برتری باقی مانده که به این مربی نباخته است.

ربیعی تا پیش از این 3 مساوی و 5 باخت مقابل استقلال داشت و حالا توانسته اولین برد خود در مصاف با این تیم را جشن بگیرد. فریادهای او بعد از هر گل تیمش در این بازی به وضوح گویای همه چیز بود که چرا سرمربی ذوب آهن از به زانو درآوردن یکی دیگر از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران خوشحال است: طلسم بزرگ او شکسته بود.

دیدگاه‌ها