کد خبر : 2077818 | 27 مهر 1403 ساعت 22:08 | 7K بازدید | 23 دیدگاه

مهاجم محبوب ربیعی سنگ تمام گذاشت

علیاری اسمی که سهراب فراموش نمی‌کند!

مهاجم ذوب آهن برای سومین فصل پیاپی توانست دروازه استقلال را باز کند.

علیاری اسمی که سهراب فراموش نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان ذوب آهن در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر سومین شکست استقلال در فصل جدید را با سه گل به این تیم تحمیل کردند. در این بین مجید علیاری که دو گل بازی را به ثمر رساند ستاره زمین بود و سهم بزرگی در پیروزی تیمش داشت.

او در دقیقه 57 از اشتباه دو مدافع استقلال نهایت بهره را برد و با توپ‌ربایی وارد محوطه جریمه این تیم شد و با شلیکی دیدنی توپ را به گوشه دروازه خالدآبادی فرستاد. در دقیقه 87 نیز از بین دو مدافع آبی پوش فرار کرد و خود را موقعیت تک به تک قرار داد و با یک ضربه چیپ زننده سومین گل گاندوها لقب گرفت.

2096561

علیاری که تا پیش از این فقط یک گل زده حالا در جمع سه گله‌های لیگ قرار گرفته اما علاوه بر این او یک رکورد قابل اعتنای جالب دارد. این مهاجم در سه فصل اخیر در هر تیمی که بوده دروازه استقلال را باز کرده و اجازه نداده آبی‌های تهران از دستش در امان باشند.

2096613

ستاره ذوب آهن حضورش مقابل استقلال را با 2 گل جشن گرفت اما فصل پیش در بازی برگشت هم یک بار دروازه این تیم را باز کرده بود. دو فصل قبل نیز که برای فولاد بازی می‌کرد در روز تساوی یک بر یک این تیم مقابل استقلال تنها گل تیمش را زد.

2096589

جالب است که او در این مدت هر بار مقابل استقلال به میدان رفته، اولین گل بازی را زده و در حالی که تا پیش از این یک مساوی و یک باخت در روز گلزنی‌اش به آبی‌ها تجربه کرده بود، حالا شادی گل به همراه پیروزی مقابل این تیم را هم تجربه کرد.

دیدگاه‌ها