کد خبر : 2077811 | 27 مهر 1403 ساعت 21:39 | 143.9K بازدید | 143 دیدگاه

رونمایی از 4 کمک موسیمانه؛

داویدز و کابلو به استقلال می‌آیند!

سرمربی آفریقایی جدید استقلال با چهار دستیار به ایران می‌آید و هدایت آبی‌ها را برعهده می‌گیرد.

داویدز و کابلو به استقلال می‌آیند!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال رسما با پیتسو موسیمانه به‌عنوان سرمربی جدیدش قرارداد بست که او چهار دستیار هم معرفی کرده که در ادامه تجربه و نقش آنها را می‌خوانید:

1. ماهیر داویدز:
ماهیر داویدز برادر فدلو داویدز، سرمربی تیم سیمبا SC است. او تجربه طولانی در زمینه مربی‌گری دارد و به عنوان دستیار پیتسو موسیمانه در تیم‌هایی مانند الاهلی عربستان، الوحده امارات و اخیراً در باشگاه ابها عربستان خدمت کرده است. داویدز دارای مدرک مربی‌گری UEFA A است که نشان از تخصص بالای او در سطح بین‌المللی دارد. او به عنوان دستیار سرمربی، موسیمانه را در مدیریت تیم همراهی می‌کند.

2096599

2. کابلو رانگوالا:
کابلو رانگوالا متخصص بدنسازی و تمرینات آمادگی جسمانی است. او در گذشته در تیم‌های مختلف ورزشی به عنوان متخصص بدنسازی کار کرده و اکنون در تیم موسیمانه مسئولیت طراحی و مدیریت برنامه‌های تمرینی فیزیکی بازیکنان را برعهده دارد. او قبلاً با موسیمانه در تیم‌های مختلف کار کرده و تجربه همکاری با تیم‌های مطرح را دارد.

2096600

3. موسی مطلبا:
موسی مطلبا نیز به عنوان یکی از اعضای کادر فنی موسیمانه فعالیت می‌کند. او بیشتر در زمینه تحلیل و تاکتیک‌های بازی فعالیت دارد و به تجزیه و تحلیل بازی‌ها و طراحی استراتژی‌های تیم کمک می‌کند.

2096598

4. کایل سولومون :
کایل سولومون نیز به عنوان یکی از کارشناسان فنی تیم موسیمانه حضور دارد. او در زمینه‌های مرتبط با تکنولوژی ورزشی و آنالیز بازی‌ها تخصص دارد و از داده‌ها برای بهبود عملکرد بازیکنان استفاده می‌کند.

2096607

عادل عابدجوی

دیدگاه‌ها