کد خبر : 2077809 | 27 مهر 1403 ساعت 21:40 | 20.8K بازدید | 19 دیدگاه

خیلی ساده چهارکارته شدم

کمال: بهمان بر خورده بود و جبران کردیم

کمال کامیابی نیا درباره برد ذوب آهن مقابل استقلال صحبت کرد.

کمال: بهمان بر خورده بود و جبران کردیم

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا، کاپیتان ذوب آهن، بعد از برد قاطع این تیم مقابل استقلال گفت: «فکر می‌کنم این سه امتیاز خیلی به ما کمک کرد چون دو هفته بود که بدشانسی می‌آوردیم. امسال ذوب آهن جلوی مدعیان بازی‌های خیلی خوبی انجام داده و امشب هم این موضوع را ثابت کردیم. دو هفته اخیر تمرکز لازم را نداشتیم و به این برد نیاز داشتیم. در این بازی به معنای واقعی یک تیم بودیم و همه برای گرفتن سه امتیاز تمرکز کرده بودیم و خدا را شکر به هدفمان رسیدیم.»

او در واکنش به این سوال که "بخاطر سبقه پرسپولیسی که دارد از بردن استقلال چه حسی پیدا کرده؟" پاسخ داد: «این سوال اصلا حرفه‌ای نیست. من الان بازیکن ذوب آهن هستم و با تمام وجود در خدمت این تیم هستم و هر بازی که فرصت حضور در زمین داشته باشم تلاش می‌کنم تا مثمرثمر باشم.»

ویدئو: 356135

او درباره درگیری‌اش با کوشکی، بازیکن استقلال، در جریان بازی گفت: «این اتفاقات طبیعی است. فکر می‌کنم سه بازی است که داوران به من بابت صحبت کردن اخطار می‌دهند. داوران باید این موارد را مدیریت کنند. این صحنه امشب اصلا چیزی نبود که بخاطرش کارت بگیرم. به همین سادگی چهار کارته شدم آن هم به دلیل اخطاری که داور خیلی راحت به من داد.»

کامیابی‌نیا صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «تیم جوانی داریم و نیاز به این هست که بیشتر تلاش و تمرین و تمرکز داشته باشیم. اگر این موارد را درست رعایت کنیم می‌توانیم در انتهای فصل رتبه خوبی بیاوریم.»

کاپیتان ذوب آهن درباره ثبت سنگین‌ترین شکست و قاطع‌ترین برد فصل توسط این تیم گفت: «هفته پیش باخت بدی داشتیم و اصطلاحا به ما برخورد. با آن باخت بچه‌های ما متوجه شدند فوتبال را نباید ساده گرفت و باید هر هفته برای جایگاه بهتر بجنگیم و خودمان را در جدول بالا بکشیم. باید خودمان را باور داشته باشیم و با ذهن برنده مقابل حریفان به میدان برویم.»

دیدگاه‌ها