کد خبر : 2077807 | 27 مهر 1403 ساعت 21:33 | 3.6K بازدید | 5 دیدگاه

گرامی:

با صحبت‌های ربیعی ورق بازی استقلال را برگرداندیم

فریبرز گرامی می‌گوید در ده روز گذشته روی نقاط ضعف استقلال کار کرده بودند و با تلاش زیاد به پیروزی دست یافتند‌.

 با صحبت‌های ربیعی ورق بازی استقلال را برگرداندیم

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز گرامی، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن تاثیر زیادی در پیروزی تیمش مقابل استقلال داشت و همچنین روز خوبی را برای کمک به کلین شیت ذوب آهن پشت سر گذاشت.

او پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: به هر دو تیم تبریک می‌گویم، بازی قشنگی بود. ما چون دو هفته قبل بر خلاف شایستگی تیممان، آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفتیم اما خداراشکر امروز توانستیم از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم و ببریم.‌

ویدئو: 356131

او درباره اینکه آیا تصور می‌کرده در نیمه دوم سه گل به استقلال بزنند، گفت: استقلال در نیمه اول از ما بهتر بود اما محمد آقا (ربیعی) بین نیمه صحبت‌هایی با ما داشت و ما در طول این ده روز که مهلت داشتیم کار کردیم و صبح و بعد ازظهر تلاش و تمرین کردیم و توانستیم نقاط قوت استقلال را به خوبی آنالیز کنیم.

مدافع ذوب آهن ادامه داد: ذوب آهن ترکیبی از باتجربه‌ها و جوان‌هاست که حالا یک تیم هماهنگ و یکدست شده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و اگر دو بازی فولاد و آلومینیوم را کنار بگذاریم، تیم ما عملکرد خیلی خوبی در لیگ امسال داشته و امیدوارم تمرکزی که امروز داشتیم در بازی‌های بعدی هم داشته باشیم تا رتبه ذوب آهن را در جدول ارتقا دهیم.

دیدگاه‌ها