کد خبر : 2077802 | 27 مهر 1403 ساعت 21:24 | 24.6K بازدید | 38 دیدگاه

نوشدارو و پایان زودهنگام سهراب (عکس)

اندیشه‌های سهراب بختیاری زاده نتوانست در مقابل ذوب آهن دوای درد استقلال شود و این تیم باخت سنگینی را تجربه کرد.

نوشدارو و پایان زودهنگام سهراب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اعلام کرده بود این بازی به درخواست خودش لغو نشده و هدفش هم چیزی نبوده جز اینکه استقلال را در کوران رقابت‌ها نگه دارد. این موضوع حتی مورد تایید برخی صفحات هواداری استقلال هم قرار گرفت چرا که از نظر آنها بین دو تیم هوادار و النصر اختلاف سطح زیادی وجود دارد و بهتر بود در این بین حریفی که توازن را ایجاد کند با آبی‌ها دیدار کند.

به دلایل و توجیهات کاری نداریم. استقلال به ذوب آهن باخت. سومین باخت فصل در 8 هفته. آماری غیرقابل توجیه که شاید بدبین‌ترین طرفدار و خوش‌بین‌ترین منتقد این تیم هم چنین شروعی در فصل جدید را تصور نمی‎‌کرد.

سهراب بختیاری زاده که به عنوان سرمربی موقت توانست بعد از چند هفته اولین برد را به استقلالی‌ها هدیه دهد، شاید به دنبال آن بود تا با دومین پیروزی متوالی جا پای خود روی نیمکت این تیم را سفت کند و خودش را به عنوان گزینه‌ای برای سرمربی اصلی آبی‌ها معرفی کند. اگر چنین بوده که باید گفت ذوب آهن تمام حساب و کتاب سهراب را بهم ریخت. او خیلی زود برگ برنده خود را سوزاند و حتی اگر سرمربی جدید استقلال امشب انتخاب نمی‌شد باز هم بعید بود که هواداران موافق ادامه حضور سهراب در استقلال باشند.

2096591

هر چه که بود برد دو بر یک مقابل هوادار قعرنشین و شکست سنگین سه بر صفر مقابل ذوب آهن میانه جدولی به خودی خود مدیران استقلال را مجاب کرد تا برای جلب رضایت از دست رفته هواداران هم که شده همین امشب از سرمربی خارجی جدید رونمایی کنند.

2096592

دیدگاه‌ها