کد خبر : 2077797 | 27 مهر 1403 ساعت 21:00 | 24.3K بازدید | 11 دیدگاه

ریک کارسدورپ:

مورینیو به من گفت خائن و هرگز عذرخواهی نکرد!

ریک کارسدورپ، مدافع سابق رم، به شدت از ژوزه مورینیو، مربی سابق خود، انتقاد کرد.

مورینیو به من گفت خائن و هرگز عذرخواهی نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، نه مورینیو و نه کارسدورپ، هیچ‌کدام از آنها این فصل در استادیوم المپیکو حضور ندارند، اما خاطرات مشاجره آنها در نوامبر ۲۰۲۲ همچنان باقی مانده است.

پس از تساوی دیرهنگام با ساسولو در سری A، مورینیو به مقابل رسانه‌ها رفت و اعلام کرد که یک بازیکن، که نام او را ذکر نکرد، اما با توجه به توصیف تعویض، به وضوح کارسدورپ بود، «به تلاش‌های دیگران خیانت کرده است. این یک رفتار غیرحرفه‌ای بود، او به هم‌تیمی‌هایش خیانت کرد و من همین را در رختکن گفتم.»

در حالی که کارسدورپ سپس از تیم کنار گذاشته شد و ماه‌ها بعد پس از درخواست انجمن بازیکنان بازگردانده شد، رابطه او با رم هرگز به حالت قبل بازنگشت. کارسدورپ که اکنون برای پی‌اس‌وی آیندهوون بازی می‌کند، گفت: «مورینیو هرگز عذرخواهی نکرد. او از آن نوع مردان نیست.

من متوجه شدم که او سعی کرد رابطه ما را بازسازی کند، اما من او را از خود دور نگه داشتم. او حدود هشت بار در رختکن من را خائن نامید. من می‌توانم این را تحمل کنم، اشکالی ندارد، اما او هرگز نباید این کار را به صورت عمومی انجام می‌داد. من او را به خاطر این کار سرزنش می‌کنم.

2096581

ما قبلاً با هم خوب بودیم، نزدیک بودیم، بنابراین از کارها و حرف‌های او شگفت‌زده شدم. او بیش از حد پیش رفت. پس از آن مشاجره، من واقعاً باید رم را ترک می‌کردم.» به گفته کارسدورپ، وضعیت در طول دربی دلا کاپیتاله با لاتزیو، زمانی که او پس از تعویض مستقیم به رختکن رفت، بدتر شده بود.

«اما من فقط داشتم ژاکتم را می‌گرفتم. همه چیز در رسانه‌ها بزرگ‌نمایی شد. حقیقت این است که نتایج بد بودند، من یک هدف آسان برای مورینیو و رسانه‌ها بودم. فکر می‌کنم مورینیو می‌خواست از طریق من برای بقیه پیامی ارسال کند.»

در حالی که کارسدورپ در تابستان ۲۰۲۴ به آیندهوون پیوست، مورینیو در ژانویه ۲۰۲۴ از رم اخراج شد. این مربی اکنون در ترکیه و بر روی نیمکت فنرباغچه است، اگرچه هنوز به طور آشکار از نحوه پایان کارش در المپیکو ناراحت است.

دیدگاه‌ها