کد خبر : 2077790 | 27 مهر 1403 ساعت 20:36 | 11K بازدید | 75 دیدگاه

توقف استقلال مثل تراکتور، سپاهان و پرسپولیس

رابین‌هود لیگ برتر: محمد ربیعی!

محمد ربیعی و شاگردانش چهارمین تیم بزرگ فوتبال ایران را نیز در فصل جاری متوقف کردند.

رابین‌هود لیگ برتر: محمد ربیعی!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن با نتیجه‌ای باورنکردنی موفق شد مقابل استقلال با نتیجه سه بر صفر به برتری برسد و سه امتیاز شیرین را به اندوخته خود اضافه کند. محمد ربیعی و شاگردانش در شرایطی استقلال را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران شکست دادند که امسال رکوردی فوق‌العاده در مصاف با غول‌های لیگ برتر به جا گذاشته‌اند.

ذوب‌آهن در هفته اول لیگ بیست و چهارم مقابل پرسپولیس به میدان رفت که موفق شد با تساوی یک بر یک این تیم مدعی را متوقف کند و یک امتیاز دشت کند.

سبزپوشان فوتبال اصفهان در هفته چهارم در تبریز مقابل تراکتور قرار گرفتند که آن بازی را نیز در کمال ناباوری مقابل تیم پرستاره لیگ با نتیجه یک بر صفر بردند و سه امتیاز دشت کردند.

شاگردان ربیعی در هفته پنجم در دربی اصفهان با سپاهان دیگر تیم مدعی بازی کردند و در این دیدار هم با وجود اینکه یک بر صفر عقب بودند بازی را به تساوی کشیدند و یک امتیاز گرفتند.

2096568

حالا ذوب‌آهن در تقابل با استقلال به عنوان یک تیم بزرگ و پرطرفدار دیگر موفق به کسب پیروزی شد تا ربیعی و شاگردانش رکورد ویژه‌ای را در توقف مدعیان و امتیاز گیری از تیم‌های مطرح فوتبال ایران ثبت کنند.

ذوب‌آهن که امشب جمع امتیازات خود را به عدد 10 رساند، 8 امتیاز را از 4 تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان گرفته که عملکردفوق‌العاده گاندوها را در مصاف با بزرگان لیگ نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها