کد خبر : 2077783 | 27 مهر 1403 ساعت 20:07 | 8.6K بازدید | 18 دیدگاه

ذوب آهن در تهران از آبی‌ها پیش افتاد؛

اشتباه مهلک سیلوا و فلاح برای شوک اول به استقلال

مجید علیاری از اشتباه دو مدافع استقلال نهایت استفاده را کرد و دروازه خالدآبادی را فرو ریخت.

اشتباه مهلک سیلوا و فلاح برای شوک اول به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر، استقلال که شرایط بسیار سختی را سپری می‌کند در ورزشگاه شهر قدس تهران به مصاف ذوب آهن رفت.

در حالی که استقلال برای خارج شدن از فشار و کسب پیروزی قبل از انجام بازی آسیایی خود نیاز مبرمی به پیروزی داشت و حملات خوبی را هم روی دروازه ذوبی‌ها ترتیب داده بود، روی اشتباه مدافعانش در نیمه دوم دروازه خود را باز شده دید.

ویدئو: 356112

در دقیقه ۵۶ با یک ضربه ساده در میانه میدان بازیکنان استقلال می‌توانستند به راحتی توپ را در عقب زمین خود در اختیار بگیرند اما ناهماهنگی عجیب بین سیلوا و سامان فلاح باعث شد مدافع جوان استقلال به مهاجم فرصت طلب ذوب آهن پاس گل دهد.

2096560

مجید علیاری بعد از توپگیری با سرعت زیاد و گام‌های بلند خود را به محوطه استقلال رساند و با یک ضربه پای چپ دقیق دروازه محمدرضا خالد آبادی را فرو ریخت تا ذوب آهن برخلاف جریان بازی به خصوص در نیمه اول، در این بازی پیش بیفتد.

این گل باعث شد روند بازی به طور کامل تغییر کند و بلافاصله بعد از گل شعارهای تند علیه مدیریت باشگاه استقلال شروع شد و جو عجیبی در ورزشگاه شهر قدس حاکم شد اما شاگردان محمد ربیعی از پیش افتادن در این بازی روی اشتباه مهلک خط دفاعی استقلال بسیار خوشحال بودند.

دیدگاه‌ها