کد خبر : 2077780 | 27 مهر 1403 ساعت 20:04 | 21.9K بازدید | 21 دیدگاه

هجوم بی‌سابقه برای ال‌کلاسیکو: صف یک میلیونی!

بیش از یک میلیون نفر در صف مجازی منتظر دریافت بلیت‌های ال‌کلاسیکو در تاریخ ۲۶ اکتبر هستند.

هجوم بی‌سابقه برای ال‌کلاسیکو: صف یک میلیونی!

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌ای که در آن رئال مادرید می‌تواند به صدر جدول بازگردد. رئال مادرید بلیت‌های این بازی بزرگ را که بارسلونا در روز شنبه ۲۶ اکتبر به سانتیاگو برنابئو می‌آید، از این جمعه به فروش عمومی گذاشته است. اگرچه تنها دارندگان بلیت‌های غیر فصلی می‌توانند بلیت‌ها را خریداری کنند، صف مجازی هوادارانی که سعی در خرید آنها دارند تا ساعت ۱۱:۰۰ صبح به وقت محلی به تقریباً ۱.۱ میلیون نفر رسیده بود.

ساعت‌ها در صف برای بلیت‌های ال‌کلاسیکو

ارزان‌ترین بلیت‌ها برای عموم مردم ۱۳۰ یورو هزینه دارد، اما حتی با این قیمت، تقاضا بیشتر از همیشه است. میلیون‌ها نفر با صبر و حوصله منتظر مانده‌اند، در برخی موارد برای چندین ساعت، تا فرصت تماشای بازی بین تیم‌های کارلو آنچلوتی و بارسلونای هانسی فلیک را از نزدیک و از روی سکوها داشته باشند.

هر دو تیم پس از چند هفته تعطیلی به دلیل فوتبال ملی، در هفته پیش رو به میدان بازمی‌گردند. رئال مادرید روز شنبه به ویگو سفر می‌کند تا با سلتاویگو که در رده نهم قرار دارد، بازی کند، در حالی که بارسلونا روز بعد در خانه به مصاف سویا می‌رود. بارسا در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تنها سه امتیاز جلوتر از مادریدی‌ها.

2096557

بازی هفته یازدهم مقابل بارسا دومین بازی متوالی برای سفیدپوشان در سانتیاگو برنابئو خواهد بود. روز سه‌شنبه ۲۲ اکتبر، آنها از بروسیا دورتموند میزبانی می‌کنند، تکرار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته در ومبلی که تیم آنچلوتی با گل‌های کارواخال و وینیسیوس ۲-۰ پیروز شد.

دیدگاه‌ها