کد خبر : 2077779 | 27 مهر 1403 ساعت 19:58 | 5.6K بازدید | 12 دیدگاه

برخورد مشکوک در محوطه؛

خیبر یک پنالتی جنجالی طلبکار شد!

باشگاه خیبر خرم‌آباد با انتشار ویدیویی اعلام کرد پنالتی این تیم در دیدار با چادرملو سوخته است.

خیبر یک پنالتی جنجالی طلبکار شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم خیبر خرم‌آباد روز گذشته در شرایطی با نتیجه یک بر صفر برابر چادرملو شکست خورد که در این مسابقه دو پنالتی علیه این تیم اعلام شد که البته پنالتی اول توسط علاء الدالی از دست رفت، اما دومین پنالتی به گل تبدیل شد.

در صحنه اول، علاء الدالی پس از برخورد با دروازه‌بان خیبر در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی کند و در صحنه دوم نیز علی خدادادی با برخورد به ابرقویی متوقف شد تا دومین پنالتی برای تیم میزبان اعلام شود و تک گل مسابقه از روی نقطه پنالتی به ثمر برسد.

تصمیم کیوان علی محمدی، داور این مسابقه، در هر دو صحنه مورد اعتراض باشگاه خیبر و اعضای این تیم قرار گرفت و آنها بلافاصله پس از بازی اعلام کردند که از داور این مسابقه شکایت خواهند کرد.

اما باشگاه خیبر دقایقی قبل با انتشار ویدئویی نسبت به یک صحنه دیگر در این مسابقه اعتراض کرد؛ صحنه‌ای که احسان حسینی، بازیکن خیبر، در محوطه جریمه چادرملو با برخورد به مدافع حریف سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

باشگاه خیبر در بیانیه‌ای نوشت: «اشتباهی دیگر از تیم داوری دیدار خیبر و چادرملو و پنالتی واضحی که دیده نشد

در ادامه اشتباهات تیم داوری دیدار خیبر و چادرملو خطای واضح مدافع تیم میزبان روی احسان حسینی توسط داور مسابقه درون محوطه جریمه دیده نشد تا خیبر از یک پنالتی آشکار محروم شود. در این مسابقه داور دو پنالتی به سود حریف اعلام کرد که پنالتی اول کاملا اشتباه و پنالتی دوم یک صحنه واضح فوتبالی بود اما صحنه واضح‌تر از آن درون محوطه جریمه چادرملو رخ داد که مدافع حریف بدون توجه به توپ تنها روی بازیکن خیبر خراب شد اما تیم داوری از تشخیص آن عاجز ماند.»

دیدگاه‌ها